  • 1. Data: 2004-01-19 15:43:52
    Temat: amortyzacja samochodu raz na koniec roku ???
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    Witam
    Wprowadzilem samochod osobowy (kupiony na FV(z komisu) 17.09.2002, 6 letni)
    jako ST do swojej DG 02.01.2003, ale nie amortyzowalem go.
    Fakt, ze juz jest troche pozno, ale w moim wypadku moze da sie to jeszcze
    naprawic.
    Pytanie mam takie: czy mozna zamortyzowac ten samochod stawka 40% na koniec
    roku ?? - wpisujac amortyzacje 31.12.2003 ??
    To bedzie, jesli sie nie myle, 11/30 wartosci samochodu (z faktury)

    Dziekuje
    Rafal
    KPiR kosztowo, VAT

  • 2. Data: 2004-01-19 16:51:16
    Temat: Re: amortyzacja samochodu raz na koniec roku ???
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    > Pytanie mam takie: czy mozna zamortyzowac ten samochod stawka 40% na
    koniec
    > roku ?? - wpisujac amortyzacje 31.12.2003 ??

    Tak.

    > To bedzie, jesli sie nie myle, 11/30 wartosci samochodu (z faktury)

    Nie mylisz sie.

    Marcin K.