  • 1. Data: 2004-10-14 10:53:47
    Temat: amortyzacja nowego komputera
    Od: "Marzena" <m...@w...pl>

    Czesc,

    Czy wiecie moze , jak amortyzowac nowy komputer.

    Za wszelkie info bede wdzieczna

    Pozdrawiam

    Marzena

  • 2. Data: 2004-10-14 11:07:20
    Temat: Re: amortyzacja nowego komputera
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Marzena napisał:
    > Czesc,
    >
    > Czy wiecie moze , jak amortyzowac nowy komputer.

    Wiemy.
    Jak nam powiesz ile kosztował to może powiemy Ci co z im możesz zrobić.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-10-14 13:55:04
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    > Wiemy.
    > Jak nam powiesz ile kosztował to może powiemy Ci co z im możesz
    > zrobić.
    np. laptop za 6000 netto

    Maniek

  • 4. Data: 2004-10-14 19:36:58
    Od: "Tommy" <t...@w...pl>

    jj

  • 5. Data: 2004-10-14 22:08:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Oct 2004, Mariusz (Maniek) Milobedzki wrote:

    >+ > Wiemy.
    >+ > Jak nam powiesz ile kosztował to może powiemy Ci co z im możesz
    >+ > zrobić.
    >+ np. laptop za 6000 netto

    Nowy... czy propozycja "30% w 1. roku oraz przyspieszona 2*30%
    [czyli 60%] rocznie w kolejnych latach" brzmi źle ?
    A może zależy ci na POWOLNYM wtopieniu w KUP ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 6. Data: 2004-10-16 15:50:29
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

    Ja sie przylaczam ze swoim pytaniem,
    sforumulowanym tak:

    Jesli kupie aparat cyfrowy za 4000 zł + VAT,
    to jak wyglada najszybsza mozliwosc jego amortyzacji?

    Czy VAT od niego (880) moge sobie odliczyć
    w dwoch kolejnych miesiacach, zakladając, ze
    w pierwszym miesiacu caly moj VAT nalezny to 600 zł,
    a w drugim odliczę pozostałe 280 zł?

    Dzieki,

    latet

  • 7. Data: 2004-10-16 18:13:23
    Od: "Marzena" <m...@w...pl>

    komputer wartość netto 2700 + VAT 600zł.
    Interesuje mnie jak najszybsze zamortyzowanie.
    .

  • 8. Data: 2004-10-16 20:32:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Oct 2004, latet wrote:

    >+ Ja sie przylaczam ze swoim pytaniem,
    >+ sforumulowanym tak:
    >+
    >+ Jesli kupie aparat cyfrowy za 4000 zł + VAT,
    >+ to jak wyglada najszybsza mozliwosc jego amortyzacji?

    Pas, nie wiem co za KRST

    >+ Czy VAT od niego (880) moge sobie odliczyć
    >+ w dwoch kolejnych miesiacach, zakladając, ze
    >+ w pierwszym miesiacu caly moj VAT nalezny to 600 zł,
    >+ a w drugim odliczę pozostałe 280 zł?

    Ykhm...
    Powinieneś CAŁY VAT wykazać jako naliczony ZARAZ.
    Natomiast stopniowo to go będziesz POTRĄCAŁ :)
    Na VAT-7 masz stosowną rubrykę na VAT nieodliczony :)
    (znaczy: "do przenoszenia z poprzednich miesięcy") !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 9. Data: 2004-10-16 20:33:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Oct 2004, Marzena wrote:

    >+ komputer wartość netto 2700 + VAT 600zł.
    >+ Interesuje mnie jak najszybsze zamortyzowanie.

    ...jednorazowo. W miesiącu nabycia lub następnym.
    wKF: możesz pisać *pod* cytatem ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 10. Data: 2004-10-16 21:39:29
    Od: "latet" <b...@b...bla.pl>

    > Powinieneś CAŁY VAT wykazać jako naliczony ZARAZ.
    > Natomiast stopniowo to go będziesz POTRĄCAŁ :)
    > Na VAT-7 masz stosowną rubrykę na VAT nieodliczony :)
    > (znaczy: "do przenoszenia z poprzednich miesięcy") !

    Tak, o to mi chodzilo, dzieki.

    latet