  • 1. Data: 2006-12-13 11:33:58
    Temat: amortyzacja laptopa
    Od: "Wojciech" <w...@v...com.pl>

    Witam, pewnie to już kiedyś było, ale nie mam za bardzo czasu szukać.
    Kupiłem laptopa za ca 5000 netto. Jak go najszybciej zamortyzować?

    Wojciech

  • 2. Data: 2006-12-13 14:51:49
    Temat: Re: amortyzacja laptopa
    Od: "Chomik" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Wojciech" <w...@v...com.pl> napisał w
    wiadomości news:eloog7$c4r$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam, pewnie to już kiedyś było, ale nie mam za bardzo czasu szukać.
    > Kupiłem laptopa za ca 5000 netto. Jak go najszybciej zamortyzować?
    >
    > Wojciech

    o ile dobrze pamiętam to możesz go wrzucić jednorazowo w koszty do 3500 PLN
    netto, a to co zostanie 30 % rocznie.

    Pozdro
    Darek

  • 3. Data: 2006-12-13 23:10:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Dec 2006, Wojciech wrote:

    > Witam, pewnie to już kiedyś było, ale nie mam za bardzo czasu szukać.

    Wrrrr... a ktoś ma szukać? ;)

    > Kupiłem laptopa za ca 5000 netto. Jak go najszybciej zamortyzować?

    IMO art.22k.4:
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html
    czyli 30% w 1. roku.
    Oraz uznać "przyspieszoną" art.22k.1 na resztę czasu.
    Ma ktoś szybszy pomysł?
    I jeszcze jedno: mały podatnik załapie się od stycznia na art.22k.7 :)
    (zaliczanie wprost w koszty amortyzacji do 50 000 euro)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2006-12-13 23:15:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Dec 2006, Chomik wrote:

    > o ile dobrze pamiętam to możesz go wrzucić jednorazowo w koszty do 3500 PLN
    > netto, a to co zostanie 30 % rocznie.

    Zbyt piękne aby było prawdziwe :)
    Albo do 3500 netto "naraz", albo "atomowa" i/lub przyspieszona.
    Jest prezent dla "małych" - ale dopiero od 2007 :) w postaci
    pakowania do 50 000 wprost w koszt.

    pzdrr, Gotfryd