  • 1. Data: 2007-04-27 08:32:44
    Temat: amortyzacja jednorazowa
    Od: hrabia Vader <h...@v...com>

    Mam ochotę zakupić sobie środek trwały (nie jest to samochód osobowy,
    mieści się w zakresie grup 3-8) o wartości początkowej przekraczającej
    3500 PLN. Prowadzę działalność od 2003 roku. Czy z ustawy o pod.doch.
    art. 22h ust.7 i ust.11 wynika, że nie mogę tegoż amortyzować
    jednorazowo? Małym podatnikiem raczej jestem (art. 5a ust. 20 tejże
    ustawy).

    --
    hrabia Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 2. Data: 2007-04-27 08:58:28
    Temat: Re: amortyzacja jednorazowa
    Od: hrabia Vader <h...@v...com>

    hrabia Vader wrote:
> [...]
    > art. 22h ust.7 i ust.11 wynika, że nie mogę tegoż amortyzować
    > jednorazowo? Małym podatnikiem raczej jestem (art. 5a ust. 20 tejże

    Przepraszam, to jeszcze raz ja :). Przeczytałem ponownie odpowiednie
    teksty i doszedłem do wniosku, że jednak moge amortyzować jednorazowo.
    Teraz mam tylko pytanie, czy doszedłem do dobrego wniosku i co się
    wiąże z "udzieleniem pomocy" w ten sposób.

  • 3. Data: 2007-04-27 09:06:38
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 27-04-2007 o 10:58:28 hrabia Vader <h...@v...com> napisał(a):

> [...]
    > teksty i doszedłem do wniosku, że jednak moge amortyzować jednorazowo.
    > Teraz mam tylko pytanie, czy doszedłem do dobrego wniosku i co się wiąże

    Nie wiadomo :) Ale póki nie zahaczasz o inna pomoc publiczną
    to _chyba_ nie masz się o co martwić.

  • 4. Data: 2007-04-27 09:08:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Apr 2007, hrabia Vader wrote:

    > Prowadzę działalność od 2003 roku.

    Ale kupić chcesz teraz i ustawę czytasz teraźniejszą?
    > Czy z ustawy o pod.doch. art. 22h ust.7 i ust.11

    Hm... tu:
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html
    ...i tu:
    http://podatki.pl/akty/ra260791.htm?strona=3
    ...22h kończy się na .4
    Masz jakąś inną treść?

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-04-27 09:10:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Apr 2007, hrabia Vader wrote:

    > pytanie, czy doszedłem do dobrego wniosku

    IMVHO tak.

    > i co się wiąże z "udzieleniem pomocy" w ten sposób.

    ...właśnie tego nie wiem :> i co gorsza nikt nie chce napisać.
    Pytanie padało wielokrotnie.

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2007-04-27 09:11:50
    Od: hrabia Vader <h...@v...com>