  • 1. Data: 2009-05-05 20:45:33
    Temat: Zwrot za materiały budowlane-druk VZM-1
    Od: "egon" <o...@w...pl>

    Mam kilka pytań co do wypełnienia druku VZM-1:

    -w rubryce, gdzie jest "Cena 1 m2 powierzchni użytkowej budynku mieszkalnego
    (...) ostatnio ogłoszona przed kwartałem złożenia wniosku o dokonanie
    zwrotu, zwana dalej "ceną 1m2" co mam tam wpisać, jaką kwotę; mamy teraz
    maj, mam wpisac kwotę za kwiecień, ale nie ma narazie ogłoszenia Prezesa
    Gł.Urz.Stat. o tej kwocie. Wziąłem więc kwotę z grudnia 2008, czyli z
    ostatniego kwartału, który ma tą kwot ustaloną? Czy dobrze zrobiłem?
    -jaki mam wpisac adres, czy z dowodu, a więc zameldowania, czy zamieszkania,
    na który brałem faktury?
    -"data złożenia pierwszego wniosku", to wpisuję datę tego złożenia tago
    wniosku, bo wczesniej nie ubiegałem się o zwrot (?).

    Z góry dziękuję za pomoc!

  • 2. Data: 2009-05-06 08:53:01
    Temat: Re: Zwrot za materiały budowlane-druk VZM-1
    Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl>

    1.cena za 1m2 3631
    2.adres zamieszkania, ewentualniemożesz dopisać w polu 62 jaki budynek
    remontujesz czylipodać adres remontowanego
    3.tak wpisujesz date złozenia