  • 1. Data: 2004-01-30 21:19:01
    Temat: Zwrot podatku studentowi (stala umowa o prace)
    Od: "KT" <K...@n...com>

    Witam!
    Od lipca 2003 pracuje w jednym z urzedow panstwowych, pensja 1500zl
    brutto/mies,
    poza tym studiuje zaocznie. Czy w zwiazku z tym nalezy mi sie jakis zwrot
    podatku ?
    Do kiedy wypelnic deklaracje podatkowa? Bardzo lamerskie to pytania, ale ja
    sie
    na tym kompletnie nie znam a nie chce czegos przespac :(

    Pozdrawiam Szanownych Dyskutantow i prosze o pomoc :)

  • 2. Data: 2004-02-01 15:08:50
    Temat: Re: Zwrot podatku studentowi (stala umowa o prace)
    Od: "Slonko" <s...@g...pl>

    Użytkownik "KT" <K...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > brutto/mies,
    > poza tym studiuje zaocznie. Czy w zwiazku z tym nalezy mi sie jakis zwrot
    należy Ci się jeśli ci takowy zwrot wyjdzie.

    > Do kiedy wypelnic deklaracje podatkowa?
    30 kwietnia 2004 roku

  • 3. Data: 2004-02-02 12:28:32
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) KT zapodał(a):
> [...]
    > brutto/mies,
    > poza tym studiuje zaocznie. Czy w zwiazku z tym nalezy mi sie jakis zwrot

    Zobacz, jaki masz zapłacony podatek.
    Teraz ile za szkołę w roku rozliczeniowym zapłaciłeś.
    Przykładowo:
    (zakładam, że masz mniej, niż 35 lat i odliczasz studia wyższe):
    - zapłaciłeś za szkołę w sumie 2000zł
    - 2000*0,19 ---> zwrot 380zł
    (nie więcej, niż 760zł, czyli za szkołę nie więcej, niż 4000zł).
    - jak kupowałeś pomoce naukowe (książki itd. i masz faktury) - też
    możesz

    Ściągnij program "Pity 2003" i uzupełnij 'okienka' - nawet ja to potrafiłem ;-P
    (znając życie, PIT37+załącznik PIT/O + NIP3, jak chcesz na konto...).

    www.pity.pl i archiwum listy... to nie jest trudne

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl