  • 1. Data: 2003-01-06 20:35:24
    Temat: Zwrot nienaleznie pobranej nadpłaty podatku i odsetki ???
    Od: m...@i...pl (MARCIN'os)

    Witam :)

    W zeznaiu rocznym za 2001 rok (PIT-37) zapomnialem uwzglednic kwoty
    kilkuset zlotych. Po wypelnieniu korekty wysokosc zobowiazania podatkowego
    nieznacznie
    wzrosla a kwota nadplaty w podatku pomniejszyla sie.

    Wartosc nienaleznie zwroconej nadplaty po zlozeniu korekty zeznania
    bede musial zwrocic do US.

    Mam nastepujace pytania:

    1. Jaka jest nominalna kwota odsetek, ktorej nie dolicza sie do kwoty
    zaleglosci?

    2. Czy groza mi jakies sankcje zwiazane z zaistniala sytuacja biorac
    pod uwage ostatnie zmiany w Ordynacji i Ustawie o pod. doch od os.
    fiz.?

    Z gory dziekuje za pomoc :)

    Marcinos

    Oficjalny serwis Polskiej Reprezentacji Skoczkow Narciarskich!
    >>> http://link.interia.pl/f16b1

  • 2. Data: 2003-01-07 09:00:36
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "MARCIN'os" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > 2. Czy groza mi jakies sankcje zwiazane z zaistniala sytuacja biorac
    > pod uwage ostatnie zmiany w Ordynacji i Ustawie o pod. doch od os.

    Wg dzisiejszej GP nalezy do korekty dolaczyc wujasnienie i korzystac z
    "czynnego zalu".

    Boguslaw