  • 1. Data: 2006-03-26 10:38:43
    Temat: Zwrot VAT za materiały budowlane
    Od: "Zdziniu" <z...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie
    Jaki przysługuje mi limit zwrotu VAT za materiały budowlane
    użyte podczas budowy domu.
    - pozwolenie na budowę otrzymałem w tym roku (marzec)
    - w latach poprzednich korzystałem z ulgi remontowej (lokal mieszkalny)

    Czy to ze sobą koliduje?

    Pzdr
    zc

  • 2. Data: 2006-03-27 17:27:12
    Temat: Re: Zwrot VAT za materiały budowlane
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Zdziniu" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - pozwolenie na budowę otrzymałem w tym roku (marzec)
    > - w latach poprzednich korzystałem z ulgi remontowej (lokal mieszkalny)

    Nie koliduje.Zwrot vat mozna jeszcze uzyskac za rok 2006 i 2007.A limit
    wylicza sie samodzielnie zgodnie ze wskazówkami na druku wzm dla nie
    korzystajacych z ulg/bo przeciez tych faktur z roku 2006 nie odliczałeś /.

  • 3. Data: 2006-03-28 15:48:16
    Od: "Zdziniu" <z...@p...onet.pl>

    Tak rozumiem tylko jaki mi limit będzie przysługiwał

    Z.