  • 1. Data: 2005-03-26 10:53:41
    Temat: Zwrot VAT podróżnym
    Od: "xxx" <x...@x...pl>

    Global Refund zakończył pośredniczeniu w zwrocie VATu podróżnym na terenie
    Polski.
    Czy mozecie polecić mi inną firmę oferującą podobną usługe? Sam niestety nie
    mogę zwracać, bo mam troche za małe obroty.
    Sprawa pilna!

    --
    pozdrawiam
    Jacek Rakowski - www.goldap.info

  • 2. Data: 2005-03-29 10:46:25
    Temat: Re: Zwrot VAT podróżnym
    Od: "adminek" <w...@g...net>

> [...]
    nie
    > mogę zwracać, bo mam troche za małe obroty.

    Czy ktoś coś wie na ten temat?

  • 3. Data: 2005-03-30 20:08:57
    Od: "Bridget" <b...@T...pl>

    Użytkownik "adminek" <w...@g...net> napisał w wiadomości
    > nie
    >
    > Czy ktoś coś wie na ten temat?

    Tak, to prawda - Global Refund juz nie działa, ale z tego co wiem, oni byli
    monopolistami na rynku - moja firma po ich odejściu wycofała się całkowicie
    z TAX FREE.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-03-31 09:45:50
    Od: "adminek" <w...@g...net>

> [...]
    byli
    > monopolistami na rynku - moja firma po ich odejściu wycofała się

    Ja niestety, mieszkam 2km od granicy z Rosją. I co jakis czas cos sie
    sprzedawało na tax free. A teraz - klapa. Praktycznie mogę sie pożegnać z
    klientami zza miedzy :(
    Zastanawia mnie tylko, jakiego wymogu Global Refund nie spełnił, by móc
    pośredniczyc we zwrocie VAT.

  • 5. Data: 2005-04-01 21:20:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 31 Mar 2005, adminek wrote:

    >+ Zastanawia mnie tylko, jakiego wymogu Global Refund nie spełnił, by móc
    >+ pośredniczyc we zwrocie VAT.

    A to zostali "wykopani" czy raczej *sami* odeszli - z okazji pozbycia
    się klientów z Niemiec, Czech, Słowacji i reszty UE ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)