  • 1. Data: 2007-04-20 10:24:57
    Temat: Zwrot VAT, nowy podatnik, 60 dni
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Wychodzi mi że zgodnie z Art. 87 ust. 5 ustawy VAT,
    nawet nowy podatnik może mieć termin zwrotu 60 dni,
    jesli wykonuje tylko i wyłącznie usługi opodatkowane w kraju nabywcy
    (i dodatkowo jakieś zwolnione w kraju, ale to mnie nie dotyczy)
    a skarbówka przychyli się do wniosku.
    Skorzystałem z tego kilka razy w swojej DG i zwrócili mi,
    a teraz robię to samo ze spółki i chciałem się upewnić,
    ale wygląda na to że jest to całkowicie poprawne.

  • 2. Data: 2007-04-20 10:46:23
    Temat: Re: Zwrot VAT, nowy podatnik, 60 dni

    Dnia 20-04-2007 o 12:24:57 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > a teraz robię to samo ze spółki i chciałem się upewnić,
    > ale wygląda na to że jest to całkowicie poprawne.

    Haha, gdyby nie Art. 97 ust. 5 :)
    Czyli co, wyłudziłem pare stówek, jak to teraz można odkręcić?