  • 31. Data: 2002-03-31 19:05:03
    Temat: Re: End of Topic: Zwolnienia z pracy
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a878ha$8gu$1@news.tpi.pl...

    > Jebana poniemiecka gnido...
    > Zebyś pamiętał co sądzi o tobie przypadkowo poznany kolega.
    > Widze że nasza konwersacja tak cię zdenerwowala ,że mam pewnośc że
    będziesz
    > dlugo pamiętal te mrówki jakie chodzily ci po twoim smierdzącym dupsku
    kiedy
    > czytales grupe
    > ŚMIERDZĄCA PONIEMIECKA GNIDO...
    > szkoda że nie mozemy się bliżej poznac,...
    > chętnie zobaczyłbym buraka na twojej ... buraczanej twarzy...
    > Pewnie , masz wąsiki, rude i jestes chudy, od ciąglego walenia konia....
> [...]

    Mam nad Tobą popłakać ?
    Nikt Cię nie lubi ???? Kobiety cię omijają ??? Tatuś z mamusią cię opuścili
    ??????
    Koledzy się od ciebie odsunęli ??? Ze szkoły cię wyrzucili ??? Z pracy cię
    wyrzucają ?????
    Ty wierzysz w to co piszesz, czy prowokujesz do przedłużania bezsensownej
    pyskówki ???
    Czy jeszcze chciałbyś się pochwalić swoim krasomówstwem ????

  • 32. Data: 2002-04-04 15:40:49
    Temat: Re: Zwolnienia z pracy
    Od: "ad@m" <m...@o...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Myśmy w szkole się pilnie uczyli i w pracy najemnej intensywnie
    > "terminowali"
    > My jesteśmy z rodu śląskich pracusiów
    >
    > I nie szanujemy dupków , którzy wyżej srają niż dupę mają.
    >
    > Jakbyś sobą coś reprezentował, to dawno znalazł byś lepszą pracę u
    > konkurencji albo założył własny biznes i nie kombinował jak tu dostać dwie
    > pensje zamiast jednej idąc na lewe zwolnienie chorobowe. Za takie
    podejście
    > do sprawy tobą gardzę.
    > Ale Ty jesteś "polaczek". Jesteś mi ideologicznie obcy. To twój problem i

    Dobre ,Dobre !!!!
    Nie daj sie !!! :-)))

  • 33. Data: 2002-04-08 17:10:20
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

    > no
    >
    > Mądrawo toś wybystrzył.....
    > Żal mi twoich szefów, ze tak długo się z Tobą męczyli.
    > Ja bym takiego "specjalistę" wylał na zbity pysk z negatywną referencją w
    > papierach

    podpisuje sie pod tym obiema rękoma.... jak ktoś nigdy nie był pracodawcą to
    takie sa efekty...a i nasze prawo pozwala nieźle kombinować takim
    "kombinatorom"...aż żal czytać...
    pzdr!!
    Kasia L.