  • 1. Data: 2002-04-09 20:23:50
    Temat: Zmiana nazwy ulicy a US
    Od: "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM>

    Witam ;
    mam następne pytanie-prawie 2 lata temu została zmieniona nazwa ulicy na
    której prowzdzę działalność.Zgodnie z jakimiś tam przepisami mam 2 lata na
    zmianę pieczątek,nagłówka w kasie fiskalnej itp.
    Niedługo minie już te 2 lata(trochę się z tym ociągałem),więc mam
    pytanie-czy trzeba to zgłosić do Urzędu Dkarbowego?

  • 2. Data: 2002-04-10 10:53:56
    Temat: Re: Zmiana nazwy ulicy a US
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Użytkownik "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM> napisał w
    wiadomości news:a8vind$9o5$2@news.tpi.pl...
> [...]
    > Niedługo minie już te 2 lata(trochę się z tym ociągałem),więc mam
    > pytanie-czy trzeba to zgłosić do Urzędu Dkarbowego?

    skąd wziąłeś ten termin 2 letni ???
    IMHO to raczej 2 tygodnie niż 2 lata ....

    pozdr
    KTP

  • 3. Data: 2002-04-10 22:29:40
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Apr 2002, ktp wrote:

> [...]
    >+ > zmianę pieczątek,nagłówka w kasie fiskalnej itp. [...]
    >+ skąd wziąłeś ten termin 2 letni ???
    >+ IMHO to raczej 2 tygodnie niż 2 lata ....

    -:O !
    Nie wiem, ile wynosi przepis - ale tezą 2-tygodniową jestem
    skutecznie zaskoczony. Toż nawet po zmianie Katowice-Stalinogród
    było chyba ze 3 tygodnie na zmiany ! :>
    (a z powrotem to chyba właśnie... 2 lata !)
    To nie ON zmieniał cokolwiek w firmie, to JEMU zmienili; przez
    2 tygodnie to mógł się zwyczajnie nie dowiedzieć co "radni
    powzięli".
    IMHO oczywiście; jak ktoś ma konkret to z chęcią się (profilaktycznie)
    dowiem :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-04-12 22:01:15
    Od: "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM>

    > skąd wziąłeś ten termin 2 letni ???
    > IMHO to raczej 2 tygodnie niż 2 lata ....

    Uchwałą Rady Miasta i Gminy w Małomicach,dokładnej daty nie
    pamiętam.Zmienili nazwę ulicy ze Świerczewskiego na Jana Pawła 2;do tej pory
    na budynkach wiszą po 2 tablice-1 ze starą nazwą a druga z nową.Obie nazwy
    ulic są jak najbardziej legalne i prawidłowe,można u żywać obu(nie
    jednocześnie).
    A 2 lata wzięłem stąd że Urząd miasta i gminy w Małomicach niedawno przysłał
    mi pismo w którym o tej konieczności zmiany przypomniał mi.

    A tak off topic to kogo oprócz mnie wkurzają radni którzy nie wiadomo po co
    zmieniają nazwy ulic bo tak im się podoba a potem podatnicy za to płacą?

  • 5. Data: 2002-04-13 15:01:02
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@o...plANTYSPAM:

    > A tak off topic to kogo oprócz mnie wkurzają radni którzy nie wiadomo
    > po co zmieniają nazwy ulic bo tak im się podoba a potem podatnicy za
    > to płacą?

    Poznań - Świerczewo. Radni zmienili nazwy ulic (Komunistyczni patroni
    ulic), po czym mieszkańcy zaskarżyli tę decyzję, obecnie ponoć wrócono do
    poprzednich nazw, ale nikt do końca nie wie jak to się skończy. To mnie
    dopiero wk*#%$#. Jak widać społeczeństwo dostosowało się do poziomu radnych
    :(((

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 6. Data: 2002-04-15 06:07:47
    Od: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprzednich nazw, ale nikt do końca nie wie jak to się skończy. To mnie
    > dopiero wk*#%$#. Jak widać społeczeństwo dostosowało się do poziomu

    Wzorem hambureryki powinni nazywac ulice: "pierwsza", "druga", "trzecia"...
    Coz to by byla za wspaniala poprawnosc polityczna ;)

  • 7. Data: 2002-04-15 07:05:23
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Apr 2002, Filip Piotrowski wrote:

> [...]
    >+ Wzorem hambureryki powinni nazywac ulice: "pierwsza", "druga", "trzecia"...
    >+ Coz to by byla za wspaniala poprawnosc polityczna ;)

    Mi by tam wystarczyła zasada że "ten kto nakłada zbędne koszty
    powinien je zwrócić". Może być bez poprawności politycznej ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd