  • 1. Data: 2006-12-20 23:18:22
    Temat: Zmiana na liniowy - czy moge zlozyc PIT-2
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Do tej pory prowadzilem DG opodoatkowana stawka progresywna (jak zakladalem,
    nie bylo liniowego, a potem "nie chcialo" mi sie zmienic i tak juz
    pozostalo).
    Oprocz DG pracuje na etacie i juz rok temu wpadlem o kilkaset zl w drugi
    prog.
    Pomimo tego, do 20.01.2006 znow nie zmienilem formy opodatkowania DG i w tym
    roku tez moze mi to grozic - no ale trudno... - trzeba sponsorowac swojego
    fiskusa :)

    W tym roku na poczatku stycznia ide i zmieniam - i stad moje pytanie - czy
    po tym zabiegu bede mogl pracodawcy zlozyc PIT-2 i bedzie mogl mi on
    odliczac co miesiac od zaliczek 1/12 "kwoty wolnej"?
    Czy bede mogl tez zlozyc PIT-12 zezwalajac i nakazujac pracodawcy
    rozliczenie moich dochodow z tytulu pracy (innych dochodow na PIT-37 nie
    posiadam) na rozliczeniu PIT-40?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2006-12-21 09:19:30
    Temat: Re: Zmiana na liniowy - czy moge zlozyc PIT-2
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 21 Dec 2006 00:18:22 +0100, SDD napisał(a):

    > W tym roku na poczatku stycznia ide i zmieniam - i stad moje pytanie - czy
    > po tym zabiegu bede mogl pracodawcy zlozyc PIT-2

    Tak
    > i bedzie mogl mi on
    > odliczac co miesiac od zaliczek 1/12 "kwoty wolnej"?

    Tak.

    > Czy bede mogl tez zlozyc PIT-12 zezwalajac i nakazujac pracodawcy
    > rozliczenie moich dochodow z tytulu pracy (innych dochodow na PIT-37 nie
    > posiadam) na rozliczeniu PIT-40?

    Jeśli nie będziesz miał innych dochodów wg skali, to tak.

  • 3. Data: 2006-12-21 21:34:35
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Jeśli nie będziesz miał innych dochodów wg skali, to tak.

    THX :)

    Pozdrawiam
    SDD