  • 11. Data: 2012-11-02 14:52:40
    Temat: Re: Zlecenie pisania tekstów
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    (...)>
    Dla czystej ciekawości - przychody wpisali Ci do "osobistych" czy
    > do "praw"?

    Działaność wykonywana osobiście.

    > Nie podpisywałaś aby przypadkiem, gdzieś na początku współpracy,
    > pełnomocnictwa do wypełniania kwitków w Twoim imieniu (na potrzeby
    > umowy)?
    (...)

    Nie, niczego takiego nie było. W umowie też nie mam mowy o żadnych
    rachunkach.

    marzatela
    --------------------
    http://www.szultaset.pl

  • 12. Data: 2012-11-02 17:16:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marzena wrote:
    > Nie, niczego takiego nie było. W umowie też nie mam mowy o żadnych
    > rachunkach.

    wiesz, zakazu płacenia bez rachunku nie ma.
    Obudzą się dopiero jak im sie urzad skarbowy przyczepi do proby
    wrzucenia tego w koszty.
    Wtedy bedziesz na szybko tonę papierków produkować.