  • 1. Data: 2005-06-07 19:30:22
    Temat: Zgłoszenie pracownika do ZUSu - terminy!
    Od: VIPunia - Iwona <v...@g...pl>

    Witam,
    zgodnie z prawem zgłoszenie pracownika do ZUSu musi nastąpić w ciągu 7 dni
    od terminu zatrudnienia.
    Zatrudnienie nastąpiło z dniem 1 czerwca 2005 r.
    Do kiedy jest termin złożenia? Jutro tj. 8 czerwca, czy muszę jeszcze teraz
    lecieć na pocztę? Wolałabym złożyć w ZUSie jutro od rana osobiście, ale
    jeśli termin dzisiaj ... ehh

    Proszę o poradę, bo jakby co zostało mi jakieś 1,5h bo na 24h pocztę mam
    dość sporą "wycieczkę"...

    Dzięki za pomoc,
    Pozdrowionka,
    VIPunia

    --
    Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
    http://www.iwonajankowska.prv.pl ::: http://www.puszczykowo.info.pl

  • 2. Data: 2005-06-07 19:35:22
    Temat: Re: Zgłoszenie pracownika do ZUSu - terminy!
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia VIPunia - Iwona
    <v...@g...pl> wystukał[a]:
> [...]
    > Zatrudnienie nastąpiło z dniem 1 czerwca 2005 r.
    > Do kiedy jest termin złożenia? Jutro tj. 8 czerwca, czy muszę

    Jutro masz ostatni dzień. Liczy się 7 dni od zakończenia dnia, w którym
    nastąpiło dane zdarzenie... czy jakieś podobne prawne 'brednie'.
    Na pewno jutro jeszcze możesz.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2005-06-07 19:44:08
    Od: VIPunia - Iwona <v...@g...pl>

    On Tue, 7 Jun 2005 21:35:22 +0200, Nikiel ;-) wrote:

    [...]

    > Jutro masz ostatni dzień. Liczy się 7 dni od zakończenia dnia, w którym
    > nastąpiło dane zdarzenie... czy jakieś podobne prawne 'brednie'.
    > Na pewno jutro jeszcze możesz.

    Niby wg KPA tak, ale już zwątpienie mnie bierze z tymi ZUSami...
    Mam nadzieję, że mają podobną wykładnię.

    Pozdrowionka,
    VIPunia

  • 4. Data: 2005-06-07 21:34:35
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jutro masz ostatni dzień. Liczy się 7 dni od zakończenia dnia, w którym
    > nastąpiło dane zdarzenie... czy jakieś podobne prawne 'brednie'.

    kiedys juz chyba bylo to przerabiane,
    i nie wiem czy dobrze pamietam,
    ale zus sobie podobno liczyl, ze jezeli 1 czerwca zatrudniles to masz czas
    do 7 czerwca,
    mam nadzieje, ze sie myle.

    p.

  • 5. Data: 2005-06-08 05:44:27
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 7 cze o godzinie 23:34, na pl.soc.prawo.podatki, pit. napisał(a):

    > kiedys juz chyba bylo to przerabiane,
    > i nie wiem czy dobrze pamietam,
    > ale zus sobie podobno liczyl, ze jezeli 1 czerwca zatrudniles to masz czas
    > do 7 czerwca,

    Czyli wnosisz że "1 + 7 = .....7" ??

    > mam nadzieje, ze sie myle.

    :)

    --
    Herbi
    08-06-2005 07:44:25

  • 6. Data: 2005-06-08 21:13:23
    Od: VIPunia - Iwona <v...@g...pl>

    On Wed, 8 Jun 2005 07:44:27 +0200, Herbi wrote:

> [...]

    Dzisiaj z ciekawości zadzwoniła znajoma do 3 ZUSów w Poznaniu, odpowiedzi:
    1 - termin minął wczoraj
    2 - termin mija dzisiaj
    3 - a kiedy Państwo wysłali? bo lepiej gdyby było wczoraj,
    ale jak dzisiaj to się chyba nic nie stanie

    Wniosek jeden, wszystkim znany: zależy na kogo trafi

    > Czyli wnosisz że "1 + 7 = .....7" ??

    + niedziela? :)

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Iwona

    jakby co polecam się z tematyki przyznawania dotacji przez samorząd
    organizacjom pozarządowym w trybie ust. o działalności poz. publ. i o
    wolon.