  • 1. Data: 2002-01-26 14:02:05
    Temat: Zdrowotne-składka
    Od: janusz <a...@p...pl>

    Mam pytanie.Czy za ucznia III klasy którego zatrudniam i wypłacam mu kwotę
    122,84 zł mam odprowadzić składkę na ubezpieczenie zdrowotne w wysokości
    7,74 zł czy do wysokości zaliczki na podatek dochodowy czyli 0,00 zł.Za
    odpowiedż dziękuję.

  • 2. Data: 2002-01-27 13:37:58
    Temat: Re: Zdrowotne-składka
    Od: "Polus" <p...@i...pl>

    Użytkownik "janusz" napisał w wiadomości

> [...]
    > 122,84 zł mam odprowadzić składkę na ubezpieczenie zdrowotne w wysokości
    > 7,74 zł czy do wysokości zaliczki na podatek dochodowy czyli 0,00 zł.Za

    Z tego co wiem to zdrowotne oplaca sie dopiero wtedy kiedy kwota wyplaty
    jest wieksza badz rowna 760zl.

    pozdrawiam