  • 21. Data: 2010-07-16 05:45:32
    Temat: Re: Zawieszenie działalności a wpływy na konto.
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-16 07:43, cef pisze:

    > Jak odwiesisz, to już musisz prowadzić potem.
    > Tak więc czasowe odwieszanie i zawieszanie nie wchodzi w grę.

    Są jakieś limity zawieszeń i odwieszeń (poza 'nie krócej jak miesiąc,
    nie dłużej jak dwa lata'?

    --
    spp

  • 22. Data: 2010-07-16 05:47:49
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    spp wrote:

    > Są jakieś limity zawieszeń i odwieszeń (poza 'nie krócej jak miesiąc,
    > nie dłużej jak dwa lata'?

    Prawo do takiego zawieszenia raz na 60 miesięcy (chyba)

  • 23. Data: 2010-07-16 05:55:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    cef pisze:

    > Prawo do takiego zawieszenia raz na 60 miesięcy (chyba)

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2010-07-16 06:05:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-07-16 07:47, cef pisze:

    > Prawo do takiego zawieszenia raz na 60 miesięcy (chyba)

    Nie znajduje takiego ograniczenia. :(

    --
    spp

  • 25. Data: 2010-07-16 06:05:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Nie.

    Hmm, musiało mi się z jakimś ZUSem pomerdać.
    Czyli faktycznie da się "wisieć" i wystarczy raz na 24 miesiące
    podjąć?

  • 26. Data: 2010-07-16 06:42:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    cef pisze:

    > Hmm, musiało mi się z jakimś ZUSem pomerdać.

    Z "ulgowym" ZUSem - 5 lat wcześniej nie można DG prowadzić.

    > Czyli faktycznie da się "wisieć" i wystarczy raz na 24 miesiące
    > podjąć?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2010-07-16 08:00:55
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 16-07-2010 o 00:27:58 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > bo nie przewidziano "DG OF w organizacji"

    Nie mam czasu teraz sprawdzić, ale daję głowę że gdzieś za Marcinkiewicza
    widziałem projekt nowelizacji uosdg w którym to projekcie przewidziano
    możliwość podjęcia czynności przygotowawczych przed podjęciem dg.

    --
    Tomek