  • 1. Data: 2002-03-14 11:08:54
    Temat: Zawieszenie działalności a KPiR
    Od: "gocha" <i...@a...net>

    Witam,
    kto wie jak wygląda prowadzenie KPiR w okresie zawieszenia działalności ?
    Jak traktować środki amortyzowane (komputer -korzystam cały czas
    dokształcając się zawodowo, samochód) a jak opłaty stałe np.koszty bankowe,
    abonament za Internet ?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Małgorzata

  • 2. Data: 2002-03-15 07:45:28
    Temat: Re: Zawieszenie działalności a KPiR
    Od: "Ann" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gocha" <i...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak traktować środki amortyzowane (komputer -korzystam cały czas
    > dokształcając się zawodowo, samochód) a jak opłaty stałe np.koszty

    Skoro zawieszasz, to zawieszasz wszystko - przeciez nie mozesz w tym
    przypadku odliczac kosztow, bo nie ma dzialalnosci. Nie wiem jak z
    amortyzacja, ale skoro zawieszasz a komp, jest na firme, czyli - nie
    uzywasz, nie zuzywasz czyli - nie amortyzyjesz. Tak samo jakbys
    zlikwidowala, ale w przypadku zawieszenia latwiej wrocic do dzialalnosci bez
    tych wszystkich procedur zakladania firmy.
    Ja bynajmniej w czasie zawieszenia niczego nie odliczalam, od tego momentu
    zadnych wpisow w KPiR.

    --
    Ann
    e...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-03-18 10:52:19
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-03-14 12:08, Użytkownik gocha napisał:
> [...]
    > Jak traktować środki amortyzowane (komputer -korzystam cały czas
    > dokształcając się zawodowo, samochód) a jak opłaty stałe np.koszty bankowe,

    Jeżeli nie wykonujesz dzialalności, to nie amortyzujesz.
    Prosta sprawa - nie działasz, nie masz kosztów. Inna, poza
    gospodarczą, działaność (praca na umowę, nauka) się nie liczą.
    Kiedy odwieszasz dzialaność po prostu zaczynasz dalej amortyzować, od
    takiego stanu jaki został w momencie zawieszenia dzialalności.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl