  • 11. Data: 2009-06-26 11:47:02
    Temat: Re: [OT] Re: Zasiłek pogrzebowy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Piotrek pisze:

    > Nie chciałbym krakać ale pewnie zaraz dostaniesz PLONK-a ;-)

    Wiem. Mam już kolekcję.
    Jak sie uzbiera dość, sprzedam na Allegro :-)

    Bawią mnie ludzie, którzy w zacietrzewieniu plują pod wiatr a mamy tu
    jednego który za cel życia postawił sobie chyba dostarczanie mi radości.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 12. Data: 2009-06-26 13:52:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 26 czerwiec 2009 13:47
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <h22d23$7l2$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Bawią mnie ludzie, którzy w zacietrzewieniu plują pod wiatr a mamy tu
    > jednego który za cel życia postawił sobie chyba dostarczanie mi radości.

    Wyraźnie się pani myli. Jednak swoją tępotę i wredotę niejednokrotnie tu już
    pani objawiała, więc się jakoś nie dziwię. Wot, kolejna podstarzała Pani
    Księgowa, której się wydaje, że zeżarła wszystkie rozumy.

    Aczkolwiek i owszem, PLONKa zastosuję, bo mam ciekawsze zajęcia....

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2009-06-26 13:54:38
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 26 czerwiec 2009 11:54
    wasz znak: <h2261q$hnp$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Aha, jak wyda na msze to podatku nie będzie a jak na jedzenie albo i
    > wódkę to będzie?

    Na jedzenie dla zmarłego?

    Pieniądze były przeznaczone na zmarłego i o tym piszę.

    > A masz jakąś podstawę prawną czy po prostu cię rozpiera, żeby pokazać
    > swoją moralna wyższość?

    A panią co rozpiera? Już kiedyś wspominałem, że jeżeli pani się nie podoba
    to, co piszę, może pani użyć plonkownicy.

    > Swoją drogą jak to jest, że ksiądz się za darmo nie pomodli?

    Który ksiądz? Jakiś konkretny? Czy w ogólności? W ogólności niejeden się
    pomodli. Jeżeli dobrze rozumiem, kwestionuje pani to, że niektóre usługi
    Kościoła nie są darmowe. No cóż, niestety Kościół ma również koszty. Stąd
    nie może się wyrzec przychodów.

    > Po cholerę płacić za gruszki na wierzbie jak można za gruszki w occie
    > (na zagrychę). Tato by pewnie pochwalił wybór.

    No cóż, nienawiść z pani wyzierająca już przekracza wszelkie granice.
    Pożegnuję osięble. Może se pani teraz po mnie jeździć, jak to u pani w
    zwyczaju.

    --
    Tristan