  • 1. Data: 2003-05-09 05:59:12
    Temat: Zasiedlenie - co to takiego?
    Od: "SlaWasII" <s...@w...pl>

    Podobno od momentu zasiedlenia, rachunki wydane na budowę (duża ulga) mogę
    rozliczyć tylko po nowemu, od podatku, jako remont.
    Kiedy to jest ten moment zasiedlenia? Jak się zamelduję? Czy jak zrobię
    odbiór w gminie?
    Jaki limit w tym roku podatkowym jest na remont?

    SlaWasII

  • 2. Data: 2003-05-09 06:29:58
    Temat: Re: Zasiedlenie - co to takiego?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > rozliczyć tylko po nowemu, od podatku, jako remont.
    > Kiedy to jest ten moment zasiedlenia? Jak się zamelduję? Czy jak zrobię

    W moim urzedzie skarbowym pouczono mnie,
    ze moge rozliczac rachunki wydane po dacie
    odbioru kluczy (uwidocznionej na protokole odbioru lokalu).
    W ten sposob praktycznie uniemozliwiono mi odliczenie
    czegokolwiek, bo 99% zakupow zwiazanych z urzadzaniem
    mieszkania poczynilem przed odbiorem kluczy :-(

    Pozdrawiam,

    latet

  • 3. Data: 2003-05-09 07:18:21
    Od: "SlaWasII" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czegokolwiek, bo 99% zakupow zwiazanych z urzadzaniem
    > mieszkania poczynilem przed odbiorem kluczy :-(

    Ale możesz po zasiedleniu, podobno, odliczyć od podatku jako ulgę
    remontową...

    SlaWasII

  • 4. Data: 2003-05-09 09:25:52
    Od: Janek Babranek <w...@f...polbox.pl>

    Latet wrote:

> [...]
    > czegokolwiek, bo 99% zakupow zwiazanych z urzadzaniem
    > mieszkania poczynilem przed odbiorem kluczy :-(

    Tak wlasnie... wszystko w remontowa :) ps. u mnie zasiedlenie uwazaja
    moment podpisania aktu notarialnego od developera :)