  • 1. Data: 2006-07-12 16:57:44
    Temat: Zapomniany NIP
    Od: jpi <j...@p...USUN.com>

    Witam,

    co musze zrobic by odzyskac moj NIP gdy go zapomnialem :) ? Wycieczka do
    US obowiazkowa, czy moga podac go przez telefon ?

  • 2. Data: 2006-07-12 17:17:10
    Temat: Re: Zapomniany NIP
    Od: Mario <n...@o...pl>

    jpi napisał(a):
    > Witam,
    >
    > co musze zrobic by odzyskac moj NIP gdy go zapomnialem :) ? Wycieczka do
    > US obowiazkowa, czy moga podac go przez telefon ?
    >
    > Pozdrawiam
    NIP to dana osobowa. Nikt nie ma prawa podać ci go przez telefon.
    Pozostaje wycieczka do US. Nie zapomnij dowodu osobistego.

  • 3. Data: 2006-07-12 18:38:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a j...@p...USUN.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > co musze zrobic by odzyskac moj NIP gdy go zapomnialem :) ? Wycieczka do
    > US obowiazkowa, czy moga podac go przez telefon ?

    nie masz zadnego pitu-37 albo 11/8B z poprzednich lat?

    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
    Wszyscy je widzą." - Konfucjusz

  • 4. Data: 2006-07-12 19:08:50
    Od: jpi <j...@p...USUN.com>

    Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail'a j...@p...USUN.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > nie masz zadnego pitu-37 albo 11/8B z poprzednich lat?

    Ano okazuje sie, ze ten NIP ktory byl na PITach jest niewlasciwy.
    Dziwne, bo US nie zwracal uwagi zadnym pismem, a zwracal podatek...

    j.

  • 5. Data: 2006-07-12 22:46:25
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    jpi wrote:

    > Ano okazuje sie, ze ten NIP ktory byl na PITach jest niewlasciwy.
    > Dziwne, bo US nie zwracal uwagi zadnym pismem, a zwracal podatek...

    uuu,
    jak mnie pamięć nie myli to jakąś babkę skazali za to na 2 lata w
    zawieszniu. Dawno temu było.

  • 6. Data: 2006-07-12 22:46:50
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    jpi wrote:
    > Witam,
    >
    > co musze zrobic by odzyskac moj NIP gdy go zapomnialem :) ? Wycieczka do
    > US obowiazkowa, czy moga podac go przez telefon ?

    Wycieczka do US, są druczki do wypełnienia na tą okazję.

  • 7. Data: 2006-07-13 06:08:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Wycieczka do US, są druczki do wypełnienia na tą okazję.

    to zalezy co pytajacy chce miec. Jak chce tylko numer to przy okienku mu
    podadza, jak dokument to musi poprosic o duplikat decyzji.

    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
    ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.