  • 1. Data: 2002-04-30 06:01:17
    Temat: Zapomniałam zapłacić VAT
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Bardzo proszę o pomoc, nie mogę sobie przypomnieć jak policzyć odsetki od
    zaległości podatkowych i ile one teraz wynoszą?
    Pozdrawiam. Hania.

  • 2. Data: 2002-04-30 06:53:18
    Temat: Re: Zapomniałam zapłacić VAT
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik HANIA napisał:
    > Bardzo proszę o pomoc, nie mogę sobie przypomnieć jak policzyć
    > odsetki od zaległości podatkowych i ile one teraz wynoszą?
    > Pozdrawiam. Hania.
    Wynoszą 27% od dnia 31 stycznia 2002. A liczysz je tak: okres za jaki
    wyliczasz odsetki liczy się od dnia nastepnego po terminie zapłacy (z
    reguły 26 dzień nastepnego miesiąca) do dnia w którym dokonasz wpłaty
    na konto US włącznie.
    Wzorek zalecany przez ministra finansów jest taki:
    Kz x L x 0,27/365 = On = Opz
    Kz - kwota zaległości
    L - liczba dni zaległości
    0,27 - liczba odpowiadająca stopie odsetek za zwłokę
    On - kwota naliczonych odsetek
    Opz - kwota odsetek po zaokrąglenie do pełnych dziesiątek groszy

    Jeżeli zalegośc powstała przez 31 stycznia, to na stronach MF są
    poprzednie stopy odsetek (www.mofnet.gov.pl).
    Musisz je wtedy policzyć osobno dla każdego okresu obowiązywania danej
    stopy i zsumować.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-04-30 07:11:49
    Od: "HANIA" <h...@w...pl>

    Bardzo, bardzo dziękuję.
    Hania.

  • 4. Data: 2002-04-30 11:28:53
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > Wynoszą 27% od dnia 31 stycznia 2002. A liczysz je tak: okres za jaki
    juz są 25% - od 25.04 bodajże...

    pozdr
    KTP

  • 5. Data: 2002-05-01 09:30:57
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Kurde! Popatrz no se Cycu, co HANIA tu se kurde na tej grupie
    pl.soc.prawo.podatki pisze (kurde):

    >Bardzo proszę o pomoc, nie mogę sobie przypomnieć jak policzyć odsetki od
    >zaległości podatkowych i ile one teraz wynoszą?
    >Pozdrawiam. Hania.

    Sekcja "Kalkulatory"

    --
    - Tobiasz 'Tobi' Szlęk ------------\ ---- aukcje w sieci -------\
    - www.rower.xcom.pl -Rower OnLine- / ------------ www.adico.pl -/

  • 6. Data: 2002-05-01 09:31:49
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Strona: http://www.graczyk.com.pl/podfiz.htm sekcja "Kalkulatory".

  • 7. Data: 2002-05-03 20:30:38
    Od: "mm01" <m...@p...fm>

    Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo proszę o pomoc, nie mogę sobie przypomnieć jak policzyć odsetki od
    > zaległości podatkowych i ile one teraz wynoszą?
    > Pozdrawiam. Hania.

    a najelpiej www.pit.pl tam jest kalkulator odsetkowy, tylko nie zapomnij
    zmienic na "podatkowe" bo standartowo sa ustawowe