  • 1. Data: 2009-01-05 15:17:48
    Temat: Założenie DG i ew. korzyści
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Witam,

    Planuję założyć DG w przyszłym mcu. Prowadziłem już działalność,
    zamnąłem 1.5 roku temu.

    Czy w mojej sytuacji mogę liczyć na jakieś zniżki składek, bonusy,
    dodatki i inne zachęty?

    Pozdrawiam,
    BB

  • 2. Data: 2009-01-05 15:20:32
    Temat: Re: Założenie DG i ew. korzyści
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Bad Behaviour pisze:
> [...]
    > zamnąłem 1.5 roku temu.
    >
    > Czy w mojej sytuacji mogę liczyć na jakieś zniżki składek, bonusy,

    Na niższy ZUS nie licz. Pozostałe korzyści bez zmian, czyli nie ma
    żadnych.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-01-05 15:25:43
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Liwiusz wrote:
    > Na niższy ZUS nie licz. Pozostałe korzyści bez zmian, czyli nie ma
    > żadnych.

    No tak właśnie myślałem, ale wolałem zapytać.

  • 4. Data: 2009-01-07 21:34:23
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    > Na niższy ZUS nie licz. Pozostałe korzyści bez zmian, czyli nie ma
    > żadnych.

    Jak bez zmian
    Do urzedu pracy
    zarejestrowac sie jako bezrobotny
    i wystapić o dotację na własną działalność
    do tej pory ok 14.000 zawsze to cos na początek.
    Trzeba korzystać z Panstwowych :)
    Foti