  • 1. Data: 2003-05-28 15:36:44
    Temat: Zaliczka na podatek - umowa o pracę
    Od: "KK" <n...@n...com>

    Czy jest możliwość aby pracodawca nie odprowadzał zaliczki na podatek
    dochodowy?

    Pozdrawiam
    KK

  • 2. Data: 2003-05-28 18:08:35
    Temat: Re: Zaliczka na podatek - umowa o prac
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Czasem tak, jeśli wynagrodzenie jest niewysokie.
    Agata

  • 3. Data: 2003-05-28 18:10:28
    Temat: Re: Zaliczka na podatek - umowa o pracę
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "KK" <n...@n...com> wrote in message
    > Czy jest możliwość aby pracodawca nie odprowadzał zaliczki na podatek
    > dochodowy?
    >
    > Pozdrawiam
    > KK

    jak przedstawisz pismo z US o zgodzie na zaniechanie pobierania zaliczek na
    podatek (np. kontynuacja starej dużej ulgi budowlanej) to tak.
    Zdaje się też, że osoba samotnie wychowująca dziecko może złożyć pismo o
    pobieranie podwojonej kwoty wolnej od podatku, ale tu nie jestem pewna.

    Magda