  • 11. Data: 2007-06-20 09:19:27
    Temat: Re: Zakup na terenie UE - faktura brutto
    Od: "dfsfs" <...@...com>

    news:f5ajbl$i2m$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale jeśli nie dokonywałeś transakcji,
    > (nie składałeś deklaracji przez 6 m-cy chyba) to już dawno Cię wykreślili,
    > tylko przegapiłeś informację?

    moj brat zarejestrowal dzialalnosc w 2005 roku i wystapil w tym samym roku o
    vat-ue tak dla zasady, ze moze sie kiedys przyda, na poczatku tego roku
    sprawdzil, ze jest w bazie i dokonal zakupow bez problemu, czyli mimo braku
    skladanych deklaracji vat-ue i zakupow za granica nie zostal wykreslony

  • 12. Data: 2007-06-20 09:41:09
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    dfsfs wrote:

> [...]
    > tego roku sprawdzil, ze jest w bazie i dokonal zakupow bez problemu,
    > czyli mimo braku skladanych deklaracji vat-ue i zakupow za granica

    Nikt nie jest doskonały.
    Naczelnik US też mógł coś przegapić.
    Mam tylko pewne obawy, że jak ktoś zacznie przy tym grzebać,
    to dojdzie do wniosku, że przecież podatnik, który zaprzestał
    wykonywania tych czynności miał obowiązek sam powiadomić US
    o tym fakcie. Chyba nie żadnych sankcji za brak powiadomienia,ale
    znając interpretacje urzędów, to można się spodziewać,
    że US może powiedzieć tak:
    "był Pan w bazie, ale przecież wiedział Pan sam, że utracił Pan prawa,
    więc te wszystkie transakcje ostatnio dokonane trzeba będzie
    inaczej opodatkować, bo nie był Pan podatnikiem właściwie zarejestrowanym"

  • 13. Data: 2007-06-20 12:41:20

    Dnia 20-06-2007 o 11:41:09 cef <c...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > więc te wszystkie transakcje ostatnio dokonane trzeba będzie
    > inaczej opodatkować, bo nie był Pan podatnikiem właściwie

    Ano, kolejny idiotyzm do bazy absurdów podatkowych :)