  • 11. Data: 2007-07-06 06:24:56
    Temat: Re: Zakup na bon towarowy - MAkro
    Od: Basia <B...@g...com>

    On 5 Lip, 14:29, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > A jakby weksel dostał, to kiedy by go księgował, co?
    > ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Ostatnio było kilka interpretacji na temat otrzymywania bonow.
    Wersja ostateczna jest że otrzymanie bonu nie rodzi zadnych skutkow
    jednak "zaplacenie" nimi trzeba ujac w przychod (jest to tez zgodne z
    logika choc ona tu nie ma nic do tego).
    Nie pytajcie gdzie czytalam bo juz sie gubie co i gdzie ale faktem
    jest ze interesowalam sie tym wiec co nieco trafilo mi sie gdzies w
    interpretacjach MF.

    PS. Zaksiegowanie kosztu 150 zl nie mialo by sensu w koncu ponieslismy
    tylko 100 zl
    Barbara