  • 1. Data: 2007-02-19 11:19:10
    Temat: Zakup aparatu telefonicznego na działalność
    Od: k...@g...com

    Witam,

    Mam działalność gosporaczą i chciałbym kupić telefon komórkowy na
    firmę. Teraz pytanie: używam pre-paida Simplusa - czy w takim
    przypadku, jeśli nie używam taryfy firmowej, mogę wrzucić zakup
    telefonu w koszty? Trzeba to jakoś specjalnie opisywać?

    Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2007-02-19 11:30:23
    Temat: Re: Zakup aparatu telefonicznego na działalność
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    s.com...

    przypadku, jeśli nie używam taryfy firmowej, mogę wrzucić zakup
    telefonu w koszty? Trzeba to jakoś specjalnie opisywać?

    Rodzaj uzywanej taryfy z cala pewnoscia nie ma najmniejszego znaczenia. Nie
    kazdemu przedsiebiorcy oplaca sie przeciez taryfa plaska. Przeciez ktos moze
    miec firme, ktora dziala i dzwoni tylko w weekendy od 9 do 21.
    Wazne jest, czy telefon jest zarejestrowany na dzialalnosc!
    No i przy pre-paidzie trzeba brac doladowania na fakture!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-02-19 11:38:16
    Od: k...@g...com

    On 19 Lut, 12:30, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:1171883950.489332.187630@q2g2000cwa.g
    ooglegroups.com...

> [...]
    > Wazne jest, czy telefon jest zarejestrowany na dzialalnosc!
    > No i przy pre-paidzie trzeba brac doladowania na fakture!

    OK. A sam telefon można w koszty wrzucić? Koszt ok. 600 zł netto.
    Będzie kupowany bez jakiejkolwiek taryfy, bez pre-paida, po prostu sam
    aparat.

  • 4. Data: 2007-02-19 11:41:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    .com...

    >OK. A sam telefon można w koszty wrzucić? Koszt ok. 600 zł netto.
    Będzie kupowany bez jakiejkolwiek taryfy, bez pre-paida, po prostu sam
    aparat.

    Jesli dostaniesz na ten zakup fakture na firme, to nie widze przeciwwskazan!

    Pozdrawiam
    SDD