  • 1. Data: 2007-03-01 08:19:52
    Temat: Zakładanie działalności gospodarczej - sprawy w urzędzie skarbowym
    Od: a...@c...pl

    Witam,

    jestem w trakcie zakładania działalności gospodarczej - na etapie
    urzędu skarbowego. Otóż nie do końca wiem jakie drugi muszę wypełnić.
    Chcę być płatnikiem VAT i wybrać 19% podatek liniowy, a także
    rozliczenia kwartalne. Na pewno muszę złożyć NIP-1 i VAT-R. Czy coś
    ponadto? Na żadnym z tych druków nie znalazłem informacji na temat
    wysokości podatku i rozliczenia kwartalnego.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-01 14:22:22
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik <a...@c...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    Na pewno musisz złożyc oświadczenie o wyborze podatku liniowego a także o
    wyborze kwartalnej formy rozliczen.Odpowiednie druki są w urzedach
    skarbowych.Powodzenia.

  • 3. Data: 2007-03-01 16:53:14
    Od: "joan" <g...@o...eu>

[...]

    Oświadczenie o wyborze podatku liniowego oraz rozliczania kwartalnego
    wystarczy napisac, nie trzeba do tego specjalnego druku. Musisz rowniez
    zlozyc oswiadczenie o metodzie rozliczania sie.

    Pozdrawiam,
    joan

  • 4. Data: 2007-03-02 12:17:31
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    A potem jeszcze ZUS i Urząd Statystyczny.
    Powodzenia!