  • 1. Data: 2004-01-18 12:32:07
    Temat: Zakładanie DG...
    Od: "Sonny" <s...@r...pl>

    Witam,
    Przepraszam grupowiczów bo pewnie to padało już wiele razy, ale podobno od
    nowego roku coś się zmieniło w prodecurze otwierania działalności?
    Czy ktoś mógłby mi wskazac jakiś link lub opisać w paru słowach co gdzie
    musze załatwić żeby sprawdzie otworzyc DG z VAT.

    Dziękuje i przepraszam jeżeli gdzies było to nie dawno - przeglądałem
    archiwum dość szybko.

  • 2. Data: 2004-01-18 13:57:44
    Temat: Re: Zakładanie DG...
    Od: mumps <m...@t...pl>

    One day 04-01-18 13:32, Mumps write:

> [...]

    > Czy ktoś mógłby mi wskazac jakiś link lub opisać w paru słowach co gdzie
    > musze załatwić żeby sprawdzie otworzyc DG z VAT.

    np.
    http://prawo.hoga.pl/poradnik/dzialalnosc_gosp.asp

    http://www.prawo.akcjasos.pl/dg02.html

    BTW Jest takich stron stokroc, trzeba poszukac w magicznej wyszukiwarce
    www.google.com

    Pozdrawiam i zycze milego szukania...

    --
    ***Wprost nie do wiary, ile rozumu zużywa się w świecie***
    O ***dla udowadniania głupstw*** O