  • 1. Data: 2003-09-19 00:40:33
    Temat: Zakaz opodatkowania Internetu...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    ...wprowadzono właśnie w USA. Zakaz uchyla podatki
    nałożone w 9 stanach, lokalne władze muszą je znieść.
    Dotyczy wszytkich form "dostarczania", w tym łącz
    szerokopasmowych.

    Był to komentarz do zacytowanej przed chwilą w 1.PR
    wypowiedzi przedstawiciela polskiego rządu (MF ? nie
    uważałem) w stylu: "w cywilizowanych krajach Internet
    jest dobrem jak każde inne i nie ma powodu czynić
    wyjątku; to operatorzy powinni się wykazać a oni
    mimo 7% VAT nic nie zrobili".

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2003-09-20 11:15:00
    Temat: Re: Zakaz opodatkowania Internetu...
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    wiadomości
    a oni
    > mimo 7% VAT nic nie zrobili".

    to jest Polska, tu się pije....

  • 3. Data: 2003-09-22 17:05:18
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 19 września 2003 o godzinie (02:40:33) napisano:
> [...]

    GSn> jest dobrem jak każde inne i nie ma powodu czynić
    GSn> wyjątku; to operatorzy powinni się wykazać a oni

    To ja tez dorzuce swoje trzy grosze. Przeczytalem oto w GP nastepujacy
    fragment:
    "Rzad chce, aby przyszla ustawa o swobodzie dzialalnosci gospodarczej
    zapobiegala traktowaniu przedsiebiorcow jak osob oszukujacych organy
    skarbowe albo tych, ktorzy wyludzaja kredyty - powiedzial wczoraj
    premier Leszek Miller podczas spotkania w Business Centre Club. Z
    wypowiedzi premiera wynikalo, ze _zgodnie z nowa ustawą dozwolone
    bedzie wszystko to, co nie jest wyraznie zabronione przez prawo_."
    (podkreslenie moje).

    Teraz mi sie przejasnilo w glowie :). U nas nie obowiazuja podstawowe
    zasady prawa rzymskiego tylko jakis barbarzynski system wladzy. No,
    ale dzieki nowej ustawie teraz bedzie cool... wrrrr....

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 4. Data: 2003-09-22 18:19:11
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > (..) Z
    > wypowiedzi premiera wynikalo, ze _zgodnie z nowa ustawą dozwolone
    > bedzie wszystko to, co nie jest wyraznie zabronione przez prawo_."

    He he, ten człowiek naprawdę nie ma o niczym zielonego pojęcia,
    podobnie jak znaczna część tej żałosnej ekipy.

    > Serdecznie pozdrawiam,
    Również,
    Pix

  • 5. Data: 2003-09-24 07:05:12
    Od: "/slawek.d" <w...@w...ASIO.pl>

    Użytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zasady prawa rzymskiego tylko jakis barbarzynski system wladzy. No,
    > ale dzieki nowej ustawie teraz bedzie cool... wrrrr....

    No wiesz na Wieczorowym Uniwersytecie Marksizmu-Leninizmu nie wykładali
    prawa rzymskiego lecz sowieckie.