  • 1. Data: 2005-09-20 05:00:34
    Temat: Za mala zaliczka w PIT-5 - problem z iFirma
    Od: Joahim <w...@o...pl>

    Witam,

    Jestem uzytkownikiem serwisu iFirma.
    Wszystko ladnie pieknie, KPiR sie robi sama, ale
    mam problem z deklaracja PIT-5.

    Wydaje mi sie, ze podatek jest za maly - program
    wyliczyl mi zaliczke w wysokosci 5%?!?!
    Tak ma byc? Stawka wydaje mi sie podejrzanie mala...

    Nie to, ze chce placic wiecej, ale jestem
    podejrzliwy - pierwsza deklaracja, itd

    Pomozcie!!!

    Joahim

  • 2. Data: 2005-09-20 06:33:50
    Temat: Re: Za mala zaliczka w PIT-5 - problem z iFirma
    Od: cef <c...@i...pl>

    Joahim napisał(a):

    > Jestem uzytkownikiem serwisu iFirma.
    > mam problem z deklaracja PIT-5.
    > Wydaje mi sie, ze podatek jest za maly - program
    > wyliczyl mi zaliczke w wysokosci 5%?!?!

    Nie sądzę, żeby program zweryfikowany
    przez tylu użytkowników źle liczył.
    Pewnie odjął składkę zdrowotną
    i wychodzi relatywnie mniej niż 19%.

  • 3. Data: 2005-09-20 06:48:44
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    Porównaj może z tym serwisem: www.biurowdomu.pl jak na razie jest darmowy.
    Marko

  • 4. Data: 2005-09-20 07:19:27
    Od: Krz <krz_bia@usun_to.poczta.onet.pl>

    Joahim wrote:
> [...]
    > wyliczyl mi zaliczke w wysokosci 5%?!?!
    > Tak ma byc? Stawka wydaje mi sie podejrzanie mala...
    >
    > Nie to, ze chce placic wiecej, ale jestem

    A wziąłeś pod uwagę, że dochód do coś około 2700 jest niepodatkowany?

    /Krz

  • 5. Data: 2005-09-20 10:39:21
    Od: Senniq <"marcin[usun]"@[to]graficznie.one.pl>

    Marko wrote:
    > Porównaj może z tym serwisem: www.biurowdomu.pl jak na razie jest darmowy.
    > Marko

    Nie wiem, czy powierzyłbym swoje dokumenty i dane firmie/osobie, której
    danych teleadresowych nie ma na stronie.
    Dlaczego biurowdomu.pl prowadzone jest anonimowo??

    Marcin

  • 6. Data: 2005-09-22 07:08:41
    Od: "Miłosz K." <n...@m...WYTNIJTO.com>

    Marko napisał(a):
    > Porównaj może z tym serwisem: www.biurowdomu.pl jak na razie jest darmowy.
    > Marko

    A czy ten serwis umożliwia eksport wszystkich ewidencji do jakiegos
    pliku zewnętrznego ?
    Jakiś czas temu interesowałem się IFirmą, ale własnie na zadane
    właścicielom pytanie, czy w razie czego ( np. jakbym chciał zrezygnować
    z serwisu, albo chciał coś sam policzyć na podstawie ewidencji ) mogę
    wyeksportować wszystkie wklepane dane, to usłyszałem że
    nie ma takiej opcji.
    I sobie odpuściłem, bo to za duże ryzyko w razie czego.

    --
    Miłosz Kłosowicz

    AVR: ISP,JTAG,moduły prototypowe (USB/CAN)
    http://www.miklobit.com