  • 1. Data: 2006-09-28 12:23:25
    Temat: ZUS - zaległe skałdki - jak odprowadzić??
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

    Witam,

    Odkryłem że od początku 2005 roku nie płacę składki na Fundusz Pracy.
    Wcześniej byłem zatrudniony na UoP i prowadziłem DG. Od 01.2005
    powinienem płacić składki również na Fundusz Pracy. Chciałbym uregulować
    obecnie zaległości wraz z odsetkami. I teraz moje pytanie: JAK TEGO
    DOKONAĆ? (Chodzi mi o sam proces wysyłania pieniędzy). Mam puścić 20
    przelewów za każdy miesiąc oddzielnie? (to sporo kosztuje)Wolałbym
    zrobić to jednym przelewem (lub dwoma składki/odsetki) Jeżeli 20
    oddzielnych to gdzie wpisać kwoty odsetek? Następne 20 przelewów z
    odsetkami? Wzory blankietów do przelewów ZUS-owskich nie napawają
    optymizmem w tej kwestii.

    Myślę sobie zrobić jeden przelew i dołączyć do niego opis/wyjasnienie i
    zachować w archiwum? Dobrze myślę?

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski

  • 2. Data: 2006-09-28 12:46:25
    Temat: Re: ZUS - zaległe skałdki - jak odprowadzić??
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "DaNsOuNd" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Myślę sobie zrobić jeden przelew i dołączyć do niego
    > opis/wyjasnienie i zachować w archiwum? Dobrze myślę?

    Te ich opisy na przelewach (S, M itd) to tylko taki bajer. I tak
    tego poprawnie nie potrafia obslugiwac. Wazne, zeby sie zgadzala
    suma, ja bym wyslal 1 przelew pod haslem dowolnym, ale chyba
    najlepiej M, bez zadnych wyjasnien.

    Przy okazji: to sa jeszcze platnicy, ktorzy nie korzystaja z
    darmowych przelewow do zusu?

    marekz

  • 3. Data: 2006-09-28 13:04:33
    Od: t <r...@o...pl>

    > Przy okazji: to sa jeszcze platnicy, ktorzy nie korzystaja z
    > darmowych przelewow do zusu?

    Co to takiego?

  • 4. Data: 2006-09-28 13:14:03
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co to takiego?

    To jest własność, którą posiadają chyba praktycznie wszystkie
    rachunki osobiste i znaczna część rachunków firmowych.

    marekz

  • 5. Data: 2006-09-28 13:43:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@t...irc.pl> napisal(a):
> [...]
    > tego poprawnie nie potrafia obslugiwac. Wazne, zeby sie zgadzala
    > suma, ja bym wyslal 1 przelew pod haslem dowolnym, ale chyba

    Potrafią, potrafią. Mnie regularnie wzywają, kiedy się pomylę w tych
    opisach. Ja bym wysłał te 20 przelewów, tylko jestem ciekawy, co z
    odsetkami. BO jak są mniejsze niż te kilka zł, to nie trzeba płacić.
    Od pojedynczej wpłaty będą mniejsze niż ten próg, ale gdyby to zsumować,
    to pewnie przekroczy :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 6. Data: 2006-09-28 14:25:47
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnehnl27.78b.samotnik@samotnik.local...

> [...]
    > płacić.
    > Od pojedynczej wpłaty będą mniejsze niż ten próg, ale gdyby to

    No więc ja zawsze "złośliwie" piszę M, i nikt mnie nie wzywa.. :>

    marekz

  • 7. Data: 2006-09-28 14:27:45
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał

    > Przy okazji: to sa jeszcze platnicy, ktorzy nie korzystaja z darmowych
    > przelewow do zusu?

    Oczywiscie.

    Neko

  • 8. Data: 2006-09-28 15:17:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    DaNsOuNd wrote:

    > Odkryłem że od początku 2005 roku nie płacę składki na Fundusz Pracy.
    > Wcześniej byłem zatrudniony na UoP i prowadziłem DG. Od 01.2005
    > powinienem płacić składki również na Fundusz Pracy.

    A z czego wynika obowiązek płacenia na FP
    jak mam umowę o pracę obok DG?

  • 9. Data: 2006-09-28 15:49:07
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    Na druczku jest wybor takiej literki jak "wiele platnosci jedncozesnie czy
    jakos tak"
    Podaje sie tam najstarszy miesiac gdzie powstala zaleglosc np. Styczen 05 a
    reszte juz oni sami sobie uloza.
    Tak mi wyjasniono gdy ostatnio musialem troche zaleglosci pospalac i
    powiedzeli bym wyslal tylko 1 przelew.

    --
    Regi

  • 10. Data: 2006-09-28 15:55:27
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>

> [...]
    > odsetkami. BO jak są mniejsze niż te kilka zł, to nie trzeba płacić.
    > Od pojedynczej wpłaty będą mniejsze niż ten próg, ale gdyby to zsumować,

    A jak 20 przelewów to składkę wraz z odsetkami czy odsetki oddzielnie?
    Bo jak oddzielnie to wyjdzie 40 przelewów.
    A co się stanie jak wyślę jeden zwykły przelew tylko że na rachunek FP z
    opisem "Składki na FP za okres 01.2005 do 09.2006 wraz z odsetkami"
    Ciekawe czy taki przelew banki przyjmą on-line/pisane?

    Postroofki