  • 31. Data: 2007-06-21 21:29:21
    Temat: Re: ZUS- zakończenie DG, problemy
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > No ale nie oświadczyła.

    A co, już rozprawa przed sądem sie odbyła?

  • 32. Data: 2007-06-22 12:42:37
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 21 czerwca 2007 23:29
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f5eqm4$sbj$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > A co, już rozprawa przed sądem sie odbyła?

    No ale nie oświadczyła a mamy 2007. Więc jak ma oświadczyć wstecz? Wstecz,
    to wiadomo że se oświadczy cokolwiek. Siedziała, prowadziła działalność,
    ale dupa... klientów nie było... Więc teraz wiarygodność słaba

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 33. Data: 2007-06-22 13:19:47
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z czwartek, 21 czerwca 2007 23:29
    > (autor Cavallino
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <f5eqm4$sbj$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > No ale nie oświadczyła

    Ma oświadczyć na rozprawie.
    Chodzi Ci o to, jak taką rozprawę wywołać?
    Bardzo prosto - zgłosić do ZUS wniosek o stwierdzenie niepodlegania
    ubezpieczniom z takiego a takiego tytułu od takiego a takiego dnia..
    Nie ma żadnych problemów żeby ZUS taką decyzję wydał wstecznie - robi to
    dość często.