  • 1. Data: 2004-02-21 12:05:54
    Temat: ZUS - wlasna Firma
    Od: "Krzysztof Kowalski" <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chcialbym zalozyc wlasna firme ale przeraza mnie fakt koniecznosci placenia
    (przynajmniej na poczatku) ZUS'owi skladek nawet jesli nie bede mial zyskow.
    Mam stala prace, w ktorej place juz ZUS czy w zwiazku z tym mozna liczyc na
    jakies obejscie ?

    pozdro

    K.

  • 2. Data: 2004-02-21 12:49:50
    Temat: Re: ZUS - wlasna Firma
    Od: "Bartosz Wienzek" <b...@2...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c17onu$1to3$1@Dwarf.Rozanka.WROC.PL...
> [...]
    zyskow.
    > Mam stala prace, w ktorej place juz ZUS czy w zwiazku z tym mozna liczyc
    Trzeba płacić ubezpieczenie zdrowotne od DG (jeżeli zarobek z umowy o pracę
    jest
    mniejszy niż 824,00 wtedy w rachubę wchodzi jeszcze ZUS)
    Janina

  • 3. Data: 2004-02-21 18:00:59
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > Trzeba płacić ubezpieczenie zdrowotne od DG (jeżeli zarobek z umowy o
    pracę
    > jest

    A jeśli płacisz podatek zmniejszasz go o zdrowotne
    nawet jeśli nie wystarcza kasy na zdrowotne to jeśli uzyskasz conajmiej
    złotówkę ( pewnie i grosz ) dochodu to odpiszesz sobie od podatku z umowy o
    pracę całe zdrowotne Więc już nie jest taki straszny ten ZU$