  • 1. Data: 2003-06-14 14:43:44
    Temat: ZUS to tylko 183,82 zł
    Od: "Profil1" <m...@x...wp.pl>

    I nie ma to związku z KRUS. Osoby prowadzące pozarolniczą działalność
    gospodarczą mogą płacić składki na ZUS w wysokości 183,82 zł zamiast jak
    dotychczas 667,76 zł. Sposób ten jest całkowicie legalny a możliwość taka
    wynika wprost z przepisów ustawy i została potwierdzona przez ZUS.
    Wszystkich zainteresowanych, szczególnie małe firmy jednoosobowe dla których
    jest to zbyt duże obciążenie, zapraszam po informacje do mojego biura
    rachunkowego na adres m...@x...wp.pl

  • 2. Data: 2003-06-14 15:01:57
    Temat: Re: ZUS to tylko 183,82 zł
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Jun 2003, Profil1 wrote:
    [...]
    >+ Sposób ten jest całkowicie legalny

    Wiemy :>, poczytałbyś grupę... ;)

    [...]
    >+ Wszystkich zainteresowanych, [...]
    >+ zapraszam po informacje do mojego biura

    Obejrzyj sobie w archiwum co sądzimy o spamie reklamowym.

    BTW: jeśli wystepujesz z ofertą - to FYI z PDG:
    ++++
    Art. 12. [ Obowiązkowe informacje w ofercie ]
    1. Jeżeli przedsiębiorca oferuje towary lub usługi w sprzedaży
    bezpośredniej lub wysyłkowej za pośrednictwem środków masowego
    przekazu, sieci informatycznych lub druków bezadresowych, jest
    obowiązany do podania w ofercie co najmniej następujących danych:
    1) oznaczenia przedsiębiorcy,
    2) numeru, pod którym przedsiębiorca wpisany jest do rejestru
    przedsiębiorców, wraz z oznaczeniem sądu rejestrowego,
    3) siedziby i adresu przedsiębiorcy.
    ----

    Wstyd żeby *biuro rachunkowe* nie wiedziało co i jak robić.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (którego nachalność reklamy już osłabia; żeby to choć
    co drugi reklamę doczepiał przy okazji swoich odpowiedzi
    to byłoby wiadomo co sądzić o takim biurze :>
    O tym żeby w googlu sprawdził już nie napiszę ;])

  • 3. Data: 2003-06-14 15:40:39
    Temat: dupek z Kalisza
    Od: "pOil" <wap@ANTYSPAM/konto.pl>

    14:42:18 GMT)

  • 4. Data: 2003-06-14 17:35:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Spamu też nie lubię, a faktycznie ten post śmierdzi nim na odległość. Ale w
    kwestii formalnej, to wydaje mi się, że on nic nie chciał sprzedać
    bezpośrednio ani wysyłkowo. Tak więc chyba ten przepis nie bardzo się go
    tyczy. Opisane dane, to musiałby podać, gdyby na przykład napisał, że proszę
    wpłacić na konto X 5 zł i podać adres w przelewie, to wyślę pocztą
    informację, jak to zrobić. Może on chciał za darmo rozsyłać tę wiedzę, by
    nie zaprzątać opisem szczegółów listy. A my wieszamy na nim psy.

  • 5. Data: 2003-06-14 22:02:30
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał
> [...]
    | to byłoby wiadomo co sądzić o takim biurze :>
    | O tym żeby w googlu sprawdził już nie napiszę ;])

    śliczne!!!!

  • 6. Data: 2003-06-17 08:46:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Jun 2003, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ kwestii formalnej, to wydaje mi się, że on nic nie chciał sprzedać
    >+ bezpośrednio ani wysyłkowo.

    :)
    Owszem, 'lekko' naciągnąłem interpetację. Jak to się nazywało,
    "falandyzacja" ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-06-18 10:05:41
    Od: "Jacek" <b...@w...pl>

    hymm...
    pisałem pod wskazany adres ...
    i oferta wydaje się być rzeczowa.

    pzdr
    Jacek

  • 8. Data: 2003-06-18 13:02:16
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    > pisałem pod wskazany adres ...
    > i oferta wydaje się być rzeczowa.

    http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
    F-8&threadm=bb742b%249ai%241%40absinth.dialog.net.pl
    &rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%
    26oe%3DUTF-8%26selm%3Dbb742b%25249ai%25241%2540absin
    th.dialog.net.pl

    --
    bromden[at]gazeta.pl
    GCS d- s+: a- C++$ UL(++++) P-- L++ E--- W+(++) N++ o-- K? w(++) !O M--

  • 9. Data: 2003-06-18 14:49:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 Jun 2003, Jacek wrote:

    >+ hymm...
    >+ pisałem pod wskazany adres ...
    >+ i oferta wydaje się być rzeczowa.

    Przecież nie zaprzeczamy :)
    Tylko czy *.podatki są listą reklamową ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2003-06-23 09:54:09
    Od: Marek <m...@y...com>

> [...]
    > jest to zbyt duże obciążenie, zapraszam po informacje do mojego biura

    Moglby Pan podac mi wiecej informacji na ten temat? Jakies paragrafy?