  • 11. Data: 2004-11-19 12:27:22
    Temat: Re: ZUS pofrunął
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Tutaj jest lista posłów którzy głosowali przeciw odrzuceniu zmian:
    > http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/20041119/8
    0855/
    > Proponuję zapisać gdzieś na dysku bo lisy na pewno się przefarbują ;-)
    > Do wyborów jak znalazł :-)

    Łatwe do zapamiętania bo to same lewusy :-)

    Pix

  • 12. Data: 2004-11-19 16:40:09
    Temat: Re: ZUS pofrunął - OT
    Od: "ja" <...@m...il>

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:cnklgf$gqs$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Całkowicie na marginesie tej sprawy zastanawiam się co będzie za 30 lat
    > kiedy w wiek emerytalny wejdą rzesze samozatrudnionych z ZUSem opłacanym
    > od minimalnej podstawy.

    Zdechną z głodu? Rodziny ich będą utrzymywać ? Pomoc społeczna ???
    Zabiją paru przywódców bandziorów i zabiorą im wcześniej im zagrabione?
    Przestaną w końcu głosować na nienachapanych złodziei ?
    Jest dla mnie oczywistym, że na emeryturę trzeba sobie SAMEMU odłożyć.
    A dochodów budżetowych należy szukać wśród kolesiów złodziei, a nie wśród
    ledwo zipiących stawiających pierwsze kroki działaczy gospodarczych
    Ostatnie afery pokazują ile forsy płynie bokiem :-(
    Menedżerom w państwowych firmach mało jest brać wysoką gażę i MUSZĄ dorabiać
    miliony na boku?:-(
    (Za upadłości ich firm zapłacą drobni dostawcy, bo przecież można, i to
    takie byznesowe:-(
    Kradnie ......., prezes, dyrektor,....robotnik...., sprzątaczka. Każdy orze
    jak może?
    (P)osły mają nadzieję, że naród jest tak GŁUPI, że poprze 50% podatek, by
    budżet dostał dodatkowe ćwierć miliarda do rozkradzenia ?
    Pater płacze, ze budżet nie "zaoszczędził" 2 dużych baniek do ..... :-(

    Giertych zapuszkuje paru złodziei.Następni zapuszkują Giertycha.
    Beria zrobił wiele dla Stalina. Dobrze skończył ?

    Kto to w końcu oczyści i naprawi? LePer? Kaczor-Donald ?
    Jakoś to będzie?
    Jeszcze Polska nie zginęła, kiedy my żyjemy..... śpiewają Niemcy, a może
    Europejczycy.

  • 13. Data: 2004-11-19 17:15:35
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Wyższe składki na ZUS dla przedsiębiorców popłynęły, przynajmniej na
    > razie. Przed chwilą sejm odrzucił nowelizację w całości :)

    No to "zdrowie Wasze w gardła nasze" !!! :-)))
    Super !

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl

  • 14. Data: 2004-11-19 17:36:33
    Od: "Artur M" <a...@b...com.px>

    > Łatwe do zapamiętania bo to same lewusy :-)
    >
    > Pix

    Na razie lewusy, ale za kilka lat może przemalują się
    na "zielonych" albo "pomarańczowych".

    Artur

  • 15. Data: 2004-11-19 19:51:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Nov 2004, Sebo wrote:
    >+ http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/20041119/8
    0855/
    >+ Proponuję zapisać gdzieś na dysku

    ...zacząłem przekonywać googla (jakby co - google robi kopie :)),
    najczęsciej daje się przekonać :)

    >+ Do wyborów jak znalazł :-)

    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 16. Data: 2004-11-19 21:16:23
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cnl81s$g23$1@nemesis.news.tpi.pl>, "ja" <...@m...il> wrote:

    > Kradnie ......., prezes, dyrektor,....robotnik...., sprzątaczka. Każdy orze
    > jak może?
    A nie, mylisz się. Kradnie robotnik i sprzątaczka. Dyrektor ewentualnie
    przywłaszcza, prezes niewłaściwie rozdziela... o posłach już nie zdążę,
    bo ktoś puka...

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 17. Data: 2004-11-19 21:58:02
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    w wiadomości <news:Pine.WNT.4.61.0411192050120.148@athlon> wstukał:

    > ...zacząłem przekonywać googla (jakby co - google robi kopie :)),
    > najczęsciej daje się przekonać :)

    A tak można? :)

    Cytat z http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/20041119/8
    0855/:

    Wygraliśmy! ZUS da nam LUZ!

    Nie będzie wyższych stawek na ubezpieczenia społeczne płacone przez
    przedsiębiorców. Sejm odrzucił ten pomysł. To m.in. zasługa Czytelników
    Money.pl oraz tych Internautów, którzy poparli akcję ,,ZUS daj nam LUZ".

    Zawrzało najpierw w styczniu. Jeden z dzienników ujawnił, że w tzw. Planie
    Hausera, są projekty zmian w ustawach, które zróżnicują stawki na ZUS w
    zależności od dochodów przedsiębiorców. Ten, kto zarabiał najwięcej, miał
    oddawać najwięcej.
    Sprawa przycichła na kilka miesięcy. Wrócono do niej podczas wakacji, kiedy
    ustawy skierowano do Sejmu. Wówczas zaprotestowaliśmy.

    Na specjalnej stronie internetowej www.zusdajnamluz.pl, przez dwa tygodnie,
    zbieraliśmy podpisy przeciwko tym pomysłom. Poparło nas ponad 29 tys.
    Internautów. Listy z ich podpisami wysłaliśmy do Sejmu, do premiera oraz
    ministra polityki społecznej Krzysztofa Patera, który był odpowiedzialny za
    realizację tego planu.

    Wysiłek nie poszedł na marne. Dzięki Wam - drodzy Internauci - nie będzie
    wyższych składek na ZUS. Posłowie odrzucili projekt zmian w ustawie o
    ubezpieczeniach społecznych, choć miała dać około 1,2 mld zł oszczędności w
    przyszłorocznym budżecie.

    Za odrzuceniem projektu ustawy głosowało 218 głosów, przeciwnych było 207, a
    wstrzymał się od głosu jeden poseł.

    Rząd proponował przyjęcie dziewięciu progów, od których zależałaby składka.
    W zależności od osiągniętego wskaźnika dochodowego przedsiębiorca musiałby
    płacić do FUS od 80 proc. przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia do 180
    proc. przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia. Wniosek o odrzucenie projektu
    ustawy zgłosił klub PO.

    Poniżej publikujemy CZARNĄ LISTĘ posłów, którzy w głosowaniu nie sprzeciwili
    się podnoszeniu składek na ZUS

    SdPl

    Ajchler Romuald
    Banach Jolanta
    Bańkowska Anna
    Borowski Marek
    Byra Jan
    Celiński Andrzej
    Ciruk Barbara
    Gruszka Grzegorz
    Janas Stanisław
    Kaczmarek Michał
    Kałamaga Zdzisław
    Kasprzyk Jacek
    Kasznia Arkadiusz
    Kątna Mirosława
    Kobielusz Antoni
    Kulej Jerzy
    Lewandowski Bogdan
    Marczewski Marian
    Młynarczyk Jerzy
    Nałęcz Tomasz
    Olewiński Marek
    Pasternak Agnieszka
    Pogoda Czesław
    Potępa Maria
    Romero Elżbieta
    Sierakowska Izabella
    Sosnowska Joanna
    Stryjak Cezary
    Szkop Władysław
    Sztwiertnia Jan
    Winiarczyk-Kossakowska Małgorzata
    Wojtalik Edward

    UP

    Aumiller Andrzej
    Błońska-Fajfrowska Barbara
    Dankowski Bronisław
    Głowa Józef
    Gucwińska Hanna
    Janicki Marian
    Jaruga-Nowacka Izabela
    Kralkowska Ewa
    Kubica Józef
    Müller Jerzy
    Orkisz Jan
    Owoc Alfred
    Pojda Ryszard
    Pol Marek
    Polak Danuta

    PLD

    Figlus Michał
    Jagieliński Roman
    Jagiełło Andrzej
    Lisak Janusz
    Pękała Jerzy
    Skutecki Józef
    Woś Adam
    Zieliński Leszek

    niezrzeszeni

    Chaładaj Jan
    Czerniawski Mieczysław
    Długosz Henryk
    Franczak Franciszek
    Kaczmarek Wiesław
    Mamiński Tomasz
    Nowak Zbigniew
    Paździor Helmut
    Pęczak Andrzej

    Tomala Józef - wstrzymał się od głosu

    SLD

    Antochowski Jan
    Badach Tadeusz
    Banaś Magdalena
    Basta Renata
    Baszczyński Krzysztof
    Błaszczyk Bogdan
    Błochowiak Anita
    Bolek Elżbieta
    Brachmański Andrzej
    Bujak Bogdan
    Chojnacki Jan
    Chrzanowski Kazimierz
    Ciborowska Danuta
    Ciemniak Grażyna
    Ciesielski Wiesław
    Cieślak Bronisław
    Cimoszewicz Włodzimierz
    Czepułkowski Jerzy
    Czuż Aleksander
    Derech-Krzycki Jakub
    Derwich Bogdan
    Długoborski Wojciech
    Dyduch Marek
    Dziewulski Jerzy
    Filek Anna
    Firak Witold
    Florek Sebastian
    Gadzinowski Piotr
    Gajecka-Bożek Maria
    Gawłowski Andrzej
    Gintowt-Dziewałtowski Witold
    Górna-Kubacka Anna
    Grabowska Danuta
    Gramała Aleksandra
    Grobel-Proszowska Joanna
    Grzebisz-Nowicka Zofia
    Hausner Jerzy
    Hayn Ryszard
    Herman Krystyna
    Hyla-Makowska Barbara
    Iwiński Tadeusz
    Jakubowska Aleksandra
    Janik Ewa
    Janik Ewa Maria
    Janik Krzysztof
    Jankowska Elżbieta
    Janowski Zbigniew
    Jaskiernia Jerzy
    Jedoń Mieczysław
    Jędrusik Wiesław
    Kaleniecki Tadeusz
    Kalisz Ryszard
    Kawa Marian
    Kizińska Bożena
    Klimek Jan
    Knapik Jan
    Kochanowski Jan
    Kopeć Stanisław
    Kowalik Jacek
    Kowalska Bronisława
    Krasoń Janusz
    Krutczenko Zbigniew
    Kurczuk Grzegorz
    Kurpiewski Stanisław
    Łuczak Krystian
    Łuszczyńska Aleksandra
    Maraszek Ryszard
    Markiewicz Adam
    Martyniuk Wacław
    Marzec Czesław
    Michalski Jerzy
    Miller Leszek
    Motowidło Tadeusz
    Murynowicz Alicja
    Namysło Andrzej
    Napieralski Grzegorz
    Nikolski Lech
    Nowacka Irena
    Nowicki Józef
    Olejniczak Wojciech
    Oleksy Józef
    Osik Wiktor
    Ostrowska Małgorzata
    Otręba Andrzej
    Piechota Jacek
    Piekarska Katarzyna
    Piela-Mielczarek Elżbieta
    Pietrzyk Kazimierz
    Pijanowska Grażyna
    Pilarczyk Józef
    Piłat Andrzej
    Piosik Stanisław
    Podraza Zbigniew
    Poniźnik Olgierd
    Potulski Franciszek
    Prządka Stanisława
    Rak Władysław
    Ratman Zygmunt
    Różański Andrzej
    Rydzoń Stanisław
    Sas Kazimierz
    Senyszyn Joanna
    Sieńko Jan
    Skomra Szczepan
    Skrzyński Andrzej
    Smoleń Robert
    Sobotka Zbigniew
    Sosnowski Adam
    Stachowicz Edmund
    Stec Stanisław
    Stępień Marian
    Stępień Władysław
    Suchecki Benedykt
    Szarawarski Andrzej
    Szmajdziński Jerzy
    Szparaga Elżbieta
    Szteliga Jerzy
    Szwarc Jan
    Szymański Jan
    Śleziak Czesław
    Talaga Halina
    Tober Michał
    Tomaszewski Tadeusz
    Tomczyk Ryszard
    Towalewska Bogusława
    Tuderek Grzegorz
    Turkiewicz Michał
    Wagner Marek
    Wenderlich Jerzy
    Widuch Marek
    Wikiński Marek
    Wnuk Marcin
    Wołowicz Franciszek
    Wontor Bogusław
    Woźny Grzegorz
    Zaborowski Zbyszek
    Zając Andrzej
    Zarzycki Kazimierz
    Zbrzyzny Ryszard
    Zdrojewski Jacek
    Zemke Janusz

    --
    RISC to RISC Road Map corrections (SA41-5155-02) V4R3.0 +++ SF98159
    RISC to RISC Road Map corrections (SA41-5155-03) V4R4.0 +++ SF98161

  • 18. Data: 2004-11-19 22:11:21
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Peczak Andrzej

    ech, jeszcze przed samym aresztowaniem chcial napaskudzic!

    Pix

  • 19. Data: 2004-11-19 22:11:53
    Od: "ja" <...@m...il>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:jareks-8D4B71.22162219112004@gigaeth-gw.news.tp
    i.pl...

    > A nie, mylisz się. Kradnie robotnik i sprzątaczka. Dyrektor ewentualnie
    > przywłaszcza, prezes niewłaściwie rozdziela... o posłach już nie zdążę,
    > bo ktoś puka...

    Tak jest !
    Ci wyżej prezesa przyjmują drobne prezenty : np. jakieś głupie mieszkanie
    czy auto i większe prezenty: jakieś głupie 6...10 cyfr na koncie w Bank of
    I będą się bronić przed pomówieniami o łapownictwo, bo kto ma dowody , kto
    zaświadczy w sądzie?
    Kradnie jedynie robotnik wynosząc śrubkę, czy sprzątaczka wynosząc papier
    toaletowy.
    było kiedyś takie hasło: "kto pracuje w GS-ie do domu zawsze coś przyniesie"

  • 20. Data: 2004-11-19 22:21:39
    Temat: [OT] Re: ZUS pofrunął
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik pix <p...@w...pl>
    w wiadomości <news:cnlr71$l54$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

    > ech, jeszcze przed samym aresztowaniem chcial napaskudzic!

    Ale jaki wydźwięk w mediach :D :
    w dniu wczorajszym, w godzinach popołudniowych został aresztowany poseł
    Andrzej P. -- niezrzeszony.

    --
    Order the latest cumulative PTF package +++++++++++++++++++ SF99510