  • 11. Data: 2004-01-10 12:15:15
    Temat: Re: ZUS i wydruki z płatnika
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <btooo5$qp2$1@atlantis.news.tpi.pl>, Cavallino wrote:

    > Nie będą.
    > Odeślą Ci je z informacją że przekazanie dokumentów w stanie nie nadającym
    > się do skanowania jest równoznaczne z nieprzekazaniem ich w ogóle.
    > Takie prawo ponoć (p)osły uchwaliły.....

    Nic, zobaczymy.

    P.S. Czy za nieopłacanie składek ZUS też się idzie siedzieć, jak za
    podatki? :)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 12. Data: 2004-01-10 12:18:53
    Od: Raku <r...@N...amigos.kom.pl>

    Użytkownik ela napisał:

    > Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

    zmienicie portal do czytania newsów bo ten nie spełnia podstawowych
    warunów które powinien kazdy czytnik spełnić

    --
    #####################
    Raku

  • 13. Data: 2004-01-10 13:16:31
    Temat: Re: Re: ZUS i wydruki z płatnika
    Od: sonia <a...@t...pl>

    polecam: www.zus.pl/ubezpie/ube010.htm

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 14. Data: 2004-01-10 14:22:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Jan 2004, Samotnik wrote:
    [...]
    >+ P.S. Czy za nieopłacanie składek ZUS też się idzie siedzieć, jak za
    >+ podatki? :)

    Jasne :)
    Ale ty przecież nie chcesz nie płacić składek, tylko nie złożyć
    deklaracji; a to tylko wykroczenie :), max AFAIK 5000 zł :> mandatu !
    (i podobno korzystają z mandatów znacznie rozważniej niż US).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 15. Data: 2004-01-10 14:26:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <P...@k...portezj
    an.zabrze.pl>, Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    > deklaracji; a to tylko wykroczenie :), max AFAIK 5000 zł :> mandatu !
    > (i podobno korzystają z mandatów znacznie rozważniej niż US).

    Wiem wiem, ciekawy byłem :)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 16. Data: 2004-01-10 16:03:11
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > Dzięki, ale ja po klucz na drugi koniec Polski do mojego ZUSu nie pojadę.
    ;)

    Wniosek W01 możesz uzyskać w każdym inspektoracie ZU$ na terenie całej
    polski bez względu na przynależność terytorialną
    musisz mieć :
    1. Oryginał nadania NIP
    2. REGON
    3. Dowód osobisty (swój)
    4. Jeśli nie jesteś właścicielem upowząnienie kierownika lub właściciela z
    wpisanym numerem dowodu osobistego

    Powodzenia

    (Naprawdę jest to najlepszy sposób .... )

    > Pozostaje aktualne pytanie, co ZUS (a raczej ich skaner) powie na wymięte
    > kartki, które przyjdą poleconym? Byłbym skłonny to olać (ich problem,
    niech
    > przeklepią to ręcznie w razie czego, sami naprodukowali 1000 formularzy,
    > niech się męczą z wprowadzaniem tego, jeśli technologia im nie pozwala
    > zrobić automatycznie), ale mam teraz trochę formularzy, które wolałbym,
    > żeby zarejestrowali - ZIUA, ZIPA, ZBA i DRA, bo jak im się nie uda, to
    będę
    > to pewnie pół roku potem odkręcał.

    Powodzenia w produkowaniu korekt
    Już możesz zaczynać ( acha a czy nie ma firma więcej niż 5 ubezpieczonych
    ?????)

  • 17. Data: 2004-01-10 16:04:44
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > Witam. Moim zdaniem jesli masz zamiar przesyłac im deklaracje co miesiąc
    to naprawdę warto pojechać i uzyskać certyfikat. Program Platnik jest
    bajecznie prosty i po co bawić się w ręczne wypełnianie papierków. Naprawdę
    radzę zainstalować sobie ten program. Pozdrawiam.

    Pojechać trzeba do najbliższej jednostki ZU$

  • 18. Data: 2004-01-10 16:06:19
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > Wysyłaj i niech się martwia co z tym zrobić. Najważniejsze aby dotarło to
    do nich w terminie, żeby chociaż do tego nie mogli się przyczepić.

    Przypominam o :

    (..) Płatnik jest zobowiązany do terminowego i prawidłowego przesyłąnia
    dokumentów.

  • 19. Data: 2004-01-10 16:07:14
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > Nie będą.

    Jest jeszcze manualne wprowadzanie danych
    jeśli o to chodzi problemów nie powinno być

  • 20. Data: 2004-01-10 16:08:10
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > P.S. Czy za nieopłacanie składek ZUS też się idzie siedzieć, jak za
    > podatki? :)

    Jeśli za pracowników (pobrane a nie zapłacone ) jest to defraudacja