  • 1. Data: 2005-12-20 20:27:29
    Temat: ZUS a składanie comiesięcznych deklaracji.
    Od: "MarkS" <s...@p...fm>

    Witam
    dzisiaj dostałem z ZUS info (i wezwanie) na temat nie składania deklaracji
    od października. Złożyłem pierwszą wrześniową (początek działalności) i
    potem nie składałem, bo w ZUS-ie przyjmując pierwszą, miła Pani powiedziała
    że dopóki dane z deklaracji nie ulegną zmianie, nie muszę składać
    następnych (potwierdziło to informacje które wcześniej miałem z innych
    źródeł).
    Po otrzymaniu wezwania zadzwoniłem sobie do miłej Pani która mi je wysłała.
    Dowiedziałem się że to wszystko jest prawdą ale dla osób które prowadzą
    działalność na standartowych warunkach. Jako że ja rozpocząłem we wrześniu
    czyli płacę niższe składki musze składać deklaracje co miesiąc bo ich system
    w takim przypadku nie uwzględnia poprzednich deklaracji.
    Prawda to czy nie ???

    Niby nie straszą żadnymi karami, kazali tylko dostarczyć zaległe i składać
    następne co miesiąc, ale nie chce mi się zabardzo bawić dodatkowymi
    papierkami jeśli nie muszę.

    Pozdr
    MarkS

  • 2. Data: 2005-12-20 21:00:49
    Temat: Re: ZUS a składanie comiesięcznych deklaracji.
    Od: "Urszula Stankiewicz" <s...@p...fm>

    Prawda, trzeba

  • 3. Data: 2005-12-21 11:42:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    MarkS napisał(a):
    > Niby nie straszą żadnymi karami, kazali tylko dostarczyć zaległe i składać
    > następne co miesiąc, ale nie chce mi się zabardzo bawić dodatkowymi
    > papierkami jeśli nie muszę.
    Znajdź kogoś, kto używa Płatnika, albo sam go sobie zainstaluj i pobierz
    z ZUS'u klucz, a potem już tylko wklepanie danych w formularz i wysyłka
    przez internet - 5 minut roboty w każdym miesiącu.

    Maciek

  • 4. Data: 2005-12-26 18:35:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > Znajdź kogoś, kto używa Płatnika, albo sam go sobie zainstaluj i pobierz
    > z ZUS'u klucz, a potem już tylko wklepanie danych w formularz i wysyłka
    > przez internet - 5 minut roboty w każdym miesiącu.

    pytanie z innej beczki - czy da sie przeprowadzic pobranie klucza nie majac
    dostepu do stacji dyskietek - w kompie jest tylko nagrywarka CD!

    "_")
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
    to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,
    written by a 2bit company, that can't stand 1bit of competition.

  • 5. Data: 2005-12-27 07:43:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Budzik wrote:

    > pytanie z innej beczki - czy da sie przeprowadzic pobranie klucza nie
    > majac dostepu do stacji dyskietek - w kompie jest tylko nagrywarka CD!

    W starym "przekazie elektronicznym" działało polecenie subst gdzieś w
    autostarcie. Sprawdź może nadal działa

  • 6. Data: 2005-12-28 19:02:59
    Od: "Mariusz M." <m...@w...pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2005 19:35:08 +0100, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał:

    > pytanie z innej beczki - czy da sie przeprowadzic pobranie klucza nie
    > majac
    > dostepu do stacji dyskietek - w kompie jest tylko nagrywarka CD!

    da sie nalezy zmapowac dysk sieciowy jako katalog gdzie jest klucz i
    platnik
    bedzie myslal ze jest to stacja dykietek - trzeba mu tylko przydzielic
    literke "A"

    --
    Mariusz M.
    gg#543604