  • 11. Data: 2008-06-30 23:53:15
    Temat: Re: ZUS a certyfikat kwalifikowany
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 28 czerwiec 2008 13:43
    (autor Michał
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g4585b$rs3$1@news.onet.pl>):

    > No tak!, to przynajmniej wiem, że nie tylko ja nie rozumiem tego
    > "inteligentnego" programu ;-) Ale intencją mojego wątku było uzyskanie
    > jakichkolwiek informacji od osób, które już wysyłały deklaracje w ten
    > "nowatorski" sposób. I widzę, że na razie efektów brak. :-(
    > A swoją drogą, to nie mogę wyjść z podziwu, że tak proste sprawy ci
    > "tfurcy" Płatnika tak potrafia skomplikować...
    > Pozdrawiam, Michał

    Jak już się skończycie dziwować, zadzwońcie do prokomu i Wam powiedzą, że
    tak ma być, bo nie ma certyfikatu płatnika... I słusznie. Teraz masz
    osobisty certyfikat pracownika.

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2008-07-01 09:43:25
    Od: Michał <a...@t...pl>

    Tristan napisał(a):

    > Jak już się skończycie dziwować, zadzwońcie do prokomu i Wam powiedzą, że
    > tak ma być, bo nie ma certyfikatu płatnika... I słusznie. Teraz masz
    > osobisty certyfikat pracownika.

    OK!, nie ma sprawy, podpisywanie działa. Ale pojawiły się trudności z
    wysyłką. Komunikat z raportu z wysyłki: "Błąd podczas łaczenia się z
    serwerem." To też tak ma być?, jakieś przejściowe trudności nie związane
    z nowym sposobem wysyłki? Pozdrawiam, Michał.

  • 13. Data: 2008-07-02 11:28:09
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@N...innersoft.pl>

    Dwie rzeczy:
    1. Jezeli masz ustawiona wysyłke na Warszawe to zmien - tego serwera juz nie
    ma
    2. Jezeli masz zablokowane pobierlanie list CRL i w platniku masz
    nieaktualne tez nie wyslesz
    W przypadku podpisu kwalifikowanego aktualizacja list CRL jest warunkiem
    koniecznym
    do wysylki.

    Darek

  • 14. Data: 2008-07-02 12:18:25
    Od: Michał <a...@t...pl>

    Dariusz Domagała napisał(a):
> [...]
    > nieaktualne tez nie wyslesz
    > W przypadku podpisu kwalifikowanego aktualizacja list CRL jest warunkiem

    Sprawa wyjaśniona: 1)brakowało adresu serwera EWD (Płatnik nie
    proponował, ja przeoczyłem); 2)brakowało certyfikatu CA-ZEW 1D (29).

    Mam ustawiony adres serwera na Warszawę - i teraz śmiga jak nigdy.
    Aktualizacja list CRL - tak jak piszesz; chodzi o weryfikację certyfikatu.

    Pozdrawiam, Michał

  • 15. Data: 2008-07-03 17:16:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Michał wrote:

    > Sprawa wyjaśniona: 1)brakowało adresu serwera EWD (Płatnik nie
    > proponował, ja przeoczyłem); 2)brakowało certyfikatu CA-ZEW 1D (29).

    A jak ktoś nie chce korzystać z EWD, to co trzeba zrobić?
    Czy po prostu nie ma takiej opcji?
    Ze wszystkich opisów konfiguracji wynika, że trzeba
    uruchomić wysyłkę automtyczną (EWD),
    a ja zawsze wysyłałem samodzielnie, bo wolałem wiedzieć co robię.
    Nie mam wyboru?