  • 1. Data: 2006-08-01 09:25:13
    Temat: Re: ZUS ZUA ZFA a NIP
    Od: "joan" <g...@o...eu>

    > NIP dostane najwczesniej 15.08 co mam zrobic?? czy moge
    > zlozyc
    > dokumenty do ZUS'u bez numeru NIP i potem go doniesc??

    A NIP-u w ogole jeszcze nie masz, czy zlozyles tylko aktualizacje? Bo jesli
    masz swoj NIP jako osoba fizyczna, to przy DG nie zmieni sie on, wiec
    spokojnie mozesz zlozyc do ZUS-u papiery. A jesli nie, to ZUS przyjmuje
    chyba inny identyfikator - numer dowodu, pesel, regon.

    joan

  • 2. Data: 2006-08-01 19:28:55
    Temat: ZUS ZUA ZFA a NIP
    Od: "Zeratul" <p...@w...pl>

    Witam!

    Mam pytanie:
    Wypelnilem i zlozylem juz wiekszosc potrzebnych dokumentow. Rozpoczecie
    Dg wpisalem od 1.08. dokumenty do ZUS'u musze zlozyc do 7 dni. Jednak
    NIP dostane najwczesniej 15.08 co mam zrobic?? czy moge zlozyc
    dokumenty do ZUS'u bez numeru NIP i potem go doniesc??

    Serdecznie dziekuje,
    Przemyslaw Blacha