  • 1. Data: 2005-10-17 08:05:22
    Temat: ZUS
    Od: "robik" <r...@p...wpk.p.lodz.pl>

    Witam

    Zakładając nową działalność gospodarczą, jakie będę miał miesięczne
    obciążenia stałe (zus, ubezpieczenie zdrowotne). Proszę o info ile będę
    musiał płacić za ZUS (w dyskusji było że można mniej płacić) oraz na
    ubezpieczenie zdrowotne. W necie wyczytałem, że przedsiębiorcy nie
    osiągający minimalnego wynagrodzenia płacą tylko zdrowotne. Masz już
    naprawdę duzy mętlik w głowie, proszę o pomoc.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-17 08:14:10
    Temat: Re: ZUS
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "robik" <r...@p...wpk.p.lodz.pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    >Proszę o info ile będę musiał płacić za ZUS (w dyskusji było że można mniej
    płacić)

    A co ci w ZUSie powiedzieli?

    vertret

  • 3. Data: 2005-10-17 08:16:56