  • 1. Data: 2007-12-09 22:24:38
    Temat: ZUS
    Od: "lll" <...@...com>

    Witam,
    jaką maksymalną kwotę ubezpieczenia zdrowotnego mogę odliczyć od podatku w
    misiącu listopadzie

    pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2007-12-10 05:30:20
    Temat: Re: ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 9 Dec 2007, lll wrote:

    > Witam,
    > jaką maksymalną kwotę ubezpieczenia zdrowotnego mogę odliczyć od podatku
    > w misiącu listopadzie

    A skąd mamy wiedzieć, ile (a ściślej: od jakiej podstawy) *zapłaciłeś*?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-12-10 08:00:33
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > A skąd mamy wiedzieć, ile (a ściślej: od jakiej podstawy) *zapłaciłeś*?

    Jak znam zycie to minimum.

  • 4. Data: 2007-12-10 15:20:21
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Piotr Wojcicki napisał:

    > Jak znam zycie to minimum.

    Ale które minimum? Minimum minimalne, czy mniejsze minimum dla tych co
    prowadza nowa DG? :)

  • 5. Data: 2007-12-10 16:19:42
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Wojtek Malina w <news:fjjlfc$ivs$2@inews.gazeta.pl>:

    > Ale które minimum? Minimum minimalne, czy mniejsze minimum dla tych co
    > prowadza nowa DG? :)

    Dla składki od zdrowotności to akurat nie ma znaczenia czy nowa czy tez
    stara DG ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2007-12-10 17:22:09
    Od: "Kleryk" <k...@g...pl>

    Użytkownik "lll" <...@...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > jaką maksymalną kwotę ubezpieczenia zdrowotnego mogę odliczyć od podatku
    > w misiącu listopadzie

    Podstawa składki zdrowotnej 2168,30 zł. Kwota składki na ubezpieczenie
    zdrowotne, o którą zmniejszasz podatek dochodowy od osób fizycznych (art.
    27b ustawy o pdof) 7,75%: 168,04 zł

    ---
    Kleryk

  • 7. Data: 2007-12-13 21:23:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Dec 2007, Piotr Wojcicki wrote:

    > Jak znam zycie to minimum.

    Kiedy pic w tym, że ważne ile kto *zapłacił*.
    Nawet zakładając, że płaci minimum, może w listopadzie zapłacić
    składkę należną za październik oraz za listopad :)

    pzdr, Gotfryd