  • 1. Data: 2006-03-01 05:58:57
    Temat: Wystawianie faktur
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Tak sobie myślę, że zrezygnuję z wystawiania oryginałów faktur VAT na rzecz
    wystawiania wyłącznie duplikatów.
    Istnieją jakieś "ale"?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2006-03-01 08:50:21
    Temat: Re: Wystawianie faktur
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/1/2006 6:58 AM, Użytkownik Jan Werbiński napisał:
    > Tak sobie myślę, że zrezygnuję z wystawiania oryginałów faktur VAT na
    > rzecz wystawiania wyłącznie duplikatów.
    > Istnieją jakieś "ale"?

    Że nie można zduplikować czegoś czego nie ma?

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2006-03-01 12:22:57
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    wiadomości news:du3d71$f3i$2@news.dialog.net.pl...
    > Tak sobie myślę, że zrezygnuję z wystawiania oryginałów faktur VAT
    > na rzecz wystawiania wyłącznie duplikatów.
    > Istnieją jakieś "ale"?

    Ja zadnego sensownego "ale" nie widze. :) A jakie to przynosi
    potencjalne zyski ?

    marekz

  • 4. Data: 2006-03-01 12:24:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Tak sobie myślę, że zrezygnuję z wystawiania oryginałów faktur VAT na
    > rzecz wystawiania wyłącznie duplikatów.
    > Istnieją jakieś "ale"?

    Poświadczenie nieprawdy. Patrz: "data wystawienia oryginału". A to już
    zahacza o KK.

  • 5. Data: 2006-03-06 12:35:25
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:du3d71$f3i$2@news.dialog.net.pl...
    >
    > Ja zadnego sensownego "ale" nie widze. :) A jakie to przynosi potencjalne
    > zyski ?

    Możliwość wystawienia wielu identycznych dokumentów na wypadek zagubienia,
    ich drukowanie na drukarce lub faksie klienta.

  • 6. Data: 2006-03-06 12:35:55
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:du3na4$lha$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Że nie można zduplikować czegoś czego nie ma?

    Oryginał idzie do kosza od razu, a klienci dostają wyłącznie duplikaty.

  • 7. Data: 2006-03-06 12:37:27
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Poświadczenie nieprawdy. Patrz: "data wystawienia oryginału". A to już
    > zahacza o KK.

    Oryginał do kosza. Duplikat jest wysłany mailem i drukowany na drukarce
    klienta. Taki mechanizm umożliwia klientowi samodzielne drukowanie duplikatu
    faktury przy okazji usuwając pewne istotne zastrzeżenia, jakie istnieją w
    przypadku samodzielnego drukowania oryginału.

  • 8. Data: 2006-03-06 12:41:50
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/6/2006 1:37 PM, Użytkownik Jan Werbiński napisał:

> [...]
    > duplikatu faktury przy okazji usuwając pewne istotne zastrzeżenia, jakie
    > istnieją w przypadku samodzielnego drukowania oryginału.

    Eeeeee??? Duplikatów nie obowiązują przepisy o dokumentach elektronicznych?

    --
    gefragt

  • 9. Data: 2006-03-06 14:43:07
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:duhao0$8jh$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Eeeeee??? Duplikatów nie obowiązują przepisy o dokumentach
    > elektronicznych?

    Powiedzmy, że to jest duplikat taki sam, jak oryginał, tylko wydrukowany na
    innej drukarce.