  • 11. Data: 2007-07-31 11:56:29
    Temat: Re: Wysokośc składek ZUS za lipiec
    Od: ordi <o...@w...pl>

    Dnia Tue, 31 Jul 2007 13:34:19 +0200, t...@o...pl napisał(a):

    > Haha, była była, ale się od drzwi odbiła :)

    No właśnie :) że tak zapytam, bo ja niedoświadczony :D
    Leży sobie książeczka kontroli... a jak jest w ogóle z samą kontrolą?
    Z zaskoczenia? :D I co jak się im nie otworzy, bo wcale mnie nie musi być
    na miejscu pracy...

  • 12. Data: 2007-07-31 11:56:51
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 31-07-2007 o 13:56:29 ordi <o...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Leży sobie książeczka kontroli... a jak jest w ogóle z samą kontrolą?
    > Z zaskoczenia? :D I co jak się im nie otworzy, bo wcale mnie nie musi być

    Czy zaskoczenia - to zależy, do Gotfryda zdaje się przyszli dzień
    wczesniej uprzedzić,
    do mnie przyszli z zaskoczenia i się faktycznie zaskoczyli bo siedziba już
    była gdzie indziej
    i podlegała pod inny US, przypadkowo tak wyszło ale śmiesznie było jak
    kotroler zadzwonił
    wkurzony co jest grane i usłyszał że chyba się nie spotkamy :D

  • 13. Data: 2007-07-31 12:21:42
    Od: ordi <o...@w...pl>

    Dnia Tue, 31 Jul 2007 13:56:51 +0200, t...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > kotroler zadzwonił
    > wkurzony co jest grane i usłyszał że chyba się nie spotkamy :D

    Hmmm, a co ile (jeżeli nie chce się zwrotów VAT :D) pojawia się taka
    kontrola? I ile cały ten zabieg trwa? :)
    Tak w ogóle (jeśli można wiedzieć), to Ty (t...@o...pl) i Gotfryd
    jesteście księgowymi czy jak to jest :]

  • 14. Data: 2007-07-31 12:38:50
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 31-07-2007 o 14:21:42 ordi <o...@w...pl> napisał(a):

    > Hmmm, a co ile (jeżeli nie chce się zwrotów VAT :D) pojawia się taka
    > kontrola? I ile cały ten zabieg trwa? :)

    W warszawie podobno raz na 500 lat, we wrocku podobno raz na 40 lat,
    w pipidowie pewnie co pol roku :)

    > Tak w ogóle (jeśli można wiedzieć), to Ty (t...@o...pl)

    Broń Boże, ZTCW Gotfryd też nie jest, aczkolwiek gdybym miał
    wybór - słuchać dobrego księgowego lub Gotfryda,
    to nie miałbym problemów z wyborem :)

  • 15. Data: 2007-07-31 13:11:43
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    > Broń Boże, ZTCW Gotfryd też nie jest, aczkolwiek gdybym miał
    > wybór - słuchać dobrego księgowego lub Gotfryda,
    > to nie miałbym problemów z wyborem :)

    Tez uwazam, ze Gotfryda nie nalezy sluchac. Bo jak sie go sluch to wlos
    sie jezy na glowie ;)

  • 16. Data: 2007-07-31 13:18:36
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 31-07-2007 o 15:11:43 Wojtek Malina <w...@g...pl>
    napisał(a):

    > Tez uwazam, ze Gotfryda nie nalezy sluchac. Bo jak sie go sluch to wlos
    > sie jezy na glowie ;)

    ;) Każdy czyta to co chce

  • 17. Data: 2007-07-31 14:29:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Jul 2007, t...@o...pl wrote:

    > Czy zaskoczenia - to zależy, do Gotfryda zdaje się przyszli dzień wczesniej
    > uprzedzić,

    Formalnie w tym dniu zaczęli kontrolę.
    Ale owszem, umawiali się na "przetrzepanie papierów" - chwilę to trwa,
    więc całkiem sensownie żeby uzgodnić kiedy robi się posiedzenie :)

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2007-07-31 14:31:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Jul 2007, ordi wrote:

    > Tak w ogóle (jeśli można wiedzieć), to Ty (t...@o...pl) i Gotfryd
    > jesteście księgowymi czy jak to jest :]

    Żadnym księgowym nie jestem - po prostu sam rozliczam sobie KPiR
    i VAT :)
    Jedyne co AFAIR kontrola chciała "od ręki", to oświadczenia czy
    mnie ktoś będzie reprezentował (w tym przypadku że nie, że występuję
    "sam").

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2007-07-31 14:33:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Jul 2007, Wojtek Malina wrote:

    > Tez uwazam, ze Gotfryda nie nalezy sluchac. Bo jak sie go sluch to wlos sie
    > jezy na glowie ;)

    Dobrze gada, dać mu piwa ;)
    Ale do konkurencji stają jeszcze nasi ustawodawcy, i co wtedy? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2007-07-31 15:29:10
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Dobrze gada, dać mu piwa ;)
    > Ale do konkurencji stają jeszcze nasi ustawodawcy, i co wtedy? ;)

    Prosze cie!!! Przestan!!! Ty bierzesz taki bubel prawny stworzony przez
    ustawodawce, ktopry dla 99% ludzi nic nie znaczy, bo rozumiec si etego
    nie da. Potem piszesz co i jak i czlowiek schodzi na zawal ;)

    Prosze natychmiast przestac interpretowac te rpzepisy, bo osiwiejemy ;)

    Czasem lepiej nie wiedziec ;)