  • 11. Data: 2002-03-28 22:51:55
    Temat: Re: Wysoki podatek od Serwisu- 176.000zł
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Darek" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a7l50n$lc9$1@news.onet.pl...

    Będąc "na ryczałcie" zapłacisz pod doch. w wys. 8,5% od przychodu, ale to i
    tak jest wielokrotnie mniej niż 40% od dochodu
    Nie będziesz mógł rozliczać się z żoną (ale to nie powinno cię martwić)
    Koniecznie znajdź u siebie biuro rachunkowe (duże i drogie - nie próbuj
    oszczędzać na tym)
    Wybierz sobie bank i załóż konto, ale nie polecam wirtualnego. Powinien to
    być zwykły bank z ewentualnym dostępem internetowym

    Za 2 miesiące wystawisz pierwszą fakturę - biuro rachunkowe powie ci jak to
    się robi -i będziesz czekał na forsę. faktury wystawiaj często i na małe
    kwoty - bo inaczej długo będziesz czekał na pieniądze.
    Nie próbuj nigdy spóźniać się z płaceniem podatków.

    Powodzenia życzę
    Za rok już będziesz wiedział o co chodzi w biznesie
    A po pierwszej kontroli skarbowej będziesz wiedział jeszcze więcej:-))
    Potem wypadniesz z ryczałtu...., ale już będziesz wystarczająco majętny.

  • 12. Data: 2002-03-29 07:39:42
    Od: "Darek" <u...@f...onet.pl>

    No i wreszcie ktoś napisał konkretnie "inkoguto". Dzięki i pozdrawiam. Darek

    PS. właśnie tak podszedłem do sprawy kilka dni temu /prawnik, biuro
    księgowe/.