-
1. Data: 2002-11-13 13:23:32
Temat: Re: Wynajem firmie mieszkania (duza prosba)
Od: "666" <j...@o...pl>
* zmiana sposobu uzytkowania lokalu z mieszkalnego na użytkowy (gmina/powiat,
komisje/ zgody, sąsiedzi) -> nikt normalny tego nie robi;
* zakład energetyczny zmiana taryfy -> jak wyżej;
* statut spółdzielni -> zajżyj;
* sasiedzi -> ??
* zmiana stawek za opłaty eksploatacyjne uzalezniona od rodzaju lokalu - wg uchwały
spółdzielni;
* sanepid, inspekcja pracy, uziomy elektryczne -> jak pkt. pierwszy;
* VAT 22%, chyba że złożysz wniosek jeszcze przed najmem, jesli firma jest VATowcem
to przełknie, ale Ty będziesz miała dwa razy więcej paierów do składania i
straszliwe kary jakby co.
* rejestracja umowy najmu w US i opłata z tym związana, było 2% wartości umowy za jej
cały okres lub 5 lat -> niech wyraźnie płaci to najemca, ale w razie czego ściągają z
ciebie solidarnie.
JaC
> Mam ogromna prosbe o pomoc: jakie formalnosci i koszty wiaza sie z wynajmem
mieszkania firmie (a dokladnie fundacji).
> Chodzi o wynajem wlasnosciowego mieszkania spóldzielczego.
> Czy spoldzielnia musi wyrazic zgode?
> Czy umowa musi byc podpisywana co najmniej na jakis okreslony czas?
> Gdzie trzeba to zglaszac?
> Jakie sa miesieczne obciazenia (podatek, czy cos jeszcze?) - w jakiej wysokosci?