  • 1. Data: 2012-01-14 14:36:44
    Temat: Wycena inwentaryzacji - do kiedy ?
    Od: "Marek" <brak@email_no_spam>

    Witam,

    jak wygląda sprawa wyceny inwentaryzacji - 14 dni od ukończenia czy jest
    konkretna data ?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2012-01-14 15:52:08
    Temat: Re: Wycena inwentaryzacji - do kiedy ?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Marek wrote:
    > Witam,
    >
    > jak wygląda sprawa wyceny inwentaryzacji - 14 dni od ukończenia czy
    > jest konkretna data ?

    Z datą spisu. Przecież spisu dokonujesz już w jednostce miary i z cenami.
    O ile dokonujesz spisu zgodnie z rozporządzeniem.
    W każdym innym przypadku dasz radę ustalić wartość wtedy,
    kiedy ktoś zapyta, zażąda czy kiedy będzie to potrzebne
    Tobie (np do PIT czy zaliczki itp)

  • 3. Data: 2012-01-14 16:13:18
    Od: " " <s...@g...pl>

    > jak wygląda sprawa wyceny inwentaryzacji - 14 dni od ukończenia czy jest
    > konkretna data ?

    W przypadku kpir 14 dni od zakończenia spisu z natury. To konkretna data :)
    Podstawa: art. 29.5 rozporządzenia ministra finansów ws. prowadzenia pkpir.

  • 4. Data: 2012-01-14 16:25:54
    Od: "Marek" <brak@email_no_spam>

    Użytkownik <s...@g...pl> napisał

    > W przypadku kpir 14 dni od zakończenia spisu z natury. To konkretna data
    > :)
    > Podstawa: art. 29.5 rozporządzenia ministra finansów ws. prowadzenia
    > pkpir.

    Właśnie tak było do tej pory, jednak ktoś mi mówił, iz w tym roku do 16
    powinno być zrobione, dlaatego chciałbym się upewnić.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2012-01-14 17:35:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > W przypadku kpir 14 dni od zakończenia spisu z natury. To konkretna
    > data :) Podstawa: art. 29.5 rozporządzenia ministra finansów ws.
    > prowadzenia pkpir.

    Mnie się zawsze wydawało, że muszę
    dokonać spisu wg jakichś tam cen zgodnie z art 28.1
    Dodali ten art 29.5 w ostatnich 5 latach czy zawsze był?

  • 6. Data: 2012-01-16 16:32:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Jan 2012, cef wrote:

    > Mnie się zawsze wydawało, że muszę
    > dokonać spisu wg jakichś tam cen zgodnie z art 28.1
    > Dodali ten art 29.5 w ostatnich 5 latach czy zawsze był?

    Nie wiem czy "zawsze", ale na pewno był długo, w "nowym"
    rozporządzeniu z 2003 jest:
    1475
    ("wed?ug cen zakupu lub nabycia albo wed?ug cen rynko-
    wych z dnia sporzadzenia spisu")

    pzdr, Gotfryd