  • 21. Data: 2003-06-09 14:42:33
    Temat: Re: Wyborcza potwierdza pomysly raczyaltowych kosztow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Jun 2003, pix wrote:

    >+ > Ja mam nadzieję, że "konkurencja" w SLD na najbliższym kongresie
    >+ > "podziękuje"*) za całokształt Millerowi i Kołodce.
    >+ >
    >+ > *) wywali ich na zbity pysk
    >+
    >+ Miller ma chyba za silną pozycję w partii aby go na zbity
    >+ pysk wywalić.

    Z dziennika przed chwilą (1 PR): "krążą pogłoski że
    nieprzyjęcie przez Millera podatku liniowego (!) może
    oznaczać jego odwołanie" (czy jakoś tak).
    Hm... Będzie wprowadzał z obrzydzeniem ? (wypowiedź
    min. Kołodki pamiętamy). Tak sobie myślę że jak ktoś
    ma wdrażać jakiś mechanizm żeby pokazać że on (mechanizm :))
    jest zły, to lepiej...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 22. Data: 2003-06-09 14:53:01
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Z dziennika przed chwilą (1 PR): "krążą pogłoski że
    > nieprzyjęcie przez Millera podatku liniowego (!) może
    > oznaczać jego odwołanie" (czy jakoś tak).

    No to ja przed chwilą słyszałem, że pan Miller szykuje się
    do rządzenia juz nawet nie do czerwca przyszłego roku jak
    zapowiadał tylko do normalnego końca kadencji :-(

    > Hm... Będzie wprowadzał z obrzydzeniem ? (wypowiedź
    > min. Kołodki pamiętamy). Tak sobie myślę że jak ktoś
    > ma wdrażać jakiś mechanizm żeby pokazać że on (mechanizm :))
    > jest zły, to lepiej...

    Niech Opatrzność ma nas w swojej opiece bo czarno
    to wszystko widzę.

    > pozdrowienia, Gotfryd
    wzjm. Pix

  • 23. Data: 2003-06-09 19:41:19
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Niech Opatrzność ma nas w swojej opiece bo czarno
    > to wszystko widzę.

    Bismarck miał rację!????

    Kołodko won, Rosati na finansministra. Tak by mi pasowało:-)

  • 24. Data: 2003-06-09 20:06:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Jun 2003, pix wrote:
    [...]
    >+ No to ja przed chwilą słyszałem, że pan Miller szykuje się
    >+ do rządzenia juz nawet nie do czerwca przyszłego roku jak
    >+ zapowiadał tylko do normalnego końca kadencji :-(

    ...powód jak niżej:

    >+ > Hm... Będzie wprowadzał z obrzydzeniem ?

    tzn. "kazali mu" (wprowadzić i rządzić).
    Możemy popamiętać :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 25. Data: 2003-06-10 19:33:07
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bismarck miał rację!????
    >
    > Kołodko won, Rosati na finansministra. Tak by mi
    > pasowało:-)

    W sumie racja. TAk nas pchał do tej UE, to niech teraz ma! ;-)

    Pozdrawiam,
    BaLab