  • 1. Data: 2002-03-08 10:38:26
    Temat: Wspólne rozliczenie malzonkow
    Od: <p...@p...onet.pl>

    W latach 1999,2000 rozliczałem się wspólnie z małonką.
    Jako że mamy różne miejsca zameldowania, podlegamy pod dwa rozne US.
    Za kazdym razem wysylalem wspolne rozliczenie do "mojego" US.

    Ostatnio dowiedzialem sie, ze powinienem powiadomic drugi urząd skarbowy.
    Jaką formę powinno mieć to powiadomienie ?
    Czy jesli tego nie zrobilem, grożą mi jakieś sankcje ?

    Pozdrawiam
    Przemo P.

  • 2. Data: 2002-03-09 11:31:54
    Temat: Re: Wspólne rozliczenie malzonkow
    Od: "Mario" <b...@b...com>

    po prostu sklec jakies pismo i poinformuj US gdzie zlozyles pit.
    to wszystko
    a czy groza jakies sankcje??? wydaje mi sie ze nie bo zawsze mozesz
    wyjasniec gdzie jest twoj pit.

    --
    Pozdrawiam Mariusz

  • 3. Data: 2002-03-12 14:37:56
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    | Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Generalnie powiadomienie składa osoba do swojego US, która rozlicza się w
    innym US i wystarczy oświadczenie, o rozliczeniu z małżonkiem w takim to a
    tak US.

    Ja rozliczałem się z żoną przez kilka lat ale może ze dwa razy żona nie
    wysłała oświadczenia i jakoś nie było awantury.
    Na wszelki wypadek jednak wysłać krótkie oświadczenie, czasem US zadowala
    się oświadczeniem bezterminowym z ewentualnym powiadomieniem w przypadku
    zmiany sytuacji.