  • 1. Data: 2008-10-29 18:35:02
    Temat: Wspólne rozliczanie z żoną - kiedy?
    Od: "marionek77" <mm(wytnij_to)@(wytnij_to)home.pl>

    Witam,

    W połowie maja 2007 ożeniłem się. Z wiadomych względów nie mogłem się
    jeszcze rozliczyć wspólnie z żoną za rok 2007. Czy będę mógł rozliczyć się
    wspólnie z żoną za rok 2008, czy też dopiero za 2009?

    --
    Pzdr
    Mariusz

  • 2. Data: 2008-10-29 18:45:35
    Temat: Re: Wspólne rozliczanie z żoną - kiedy?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marionek77 wrote:
> [...]
    > jeszcze rozliczyć wspólnie z żoną za rok 2007. Czy będę mógł rozliczyć
    > się wspólnie z żoną za rok 2008, czy też dopiero za 2009?

    masz byc żonaty przez cały rok podatkowy, czyli za 2008 mozesz sie
    rozliczyc wspolnie. Zakładając, że nie ma innych "przeciwskazań
    lekarskich", np. rozdzielnosc majatkowa, jakis podatek liniowy
    wykluczajacy wspolne rozliczanie itp itd.